מערכת חדשה להזמנת פיצות מאתר האינטרנט של דומינו'ס פיצה

במסגרת הממשק החדש, כל לקוח הגולש באתר דומינו'ס יכול להרכיב בעצמו את הפיצה שברצונו להזמין ולראות כיצד הפיצה נראית במהלך ההזמנה

דומינו'ס פיצה מציגה את Pizza builder (פיצה בילדר), ממשק חדש להזמנת פיצות באמצעות אתר האינטרנט. במסגרת הממשק החדש, כל לקוח הגולש באתר דומינו'ס, www.dominos.co.il, יכול להרכיב בעצמו את הפיצה שברצונו להזמין ולראות כיצד הפיצה נראית במהלך ההזמנה, טרם קבלת המשלוח לביתו.

על גבי מסך תצוגה גדול, נפרשת לעיניי הגולש תמונת פיצה של דומינו'ס. במסך הראשון, הלקוח יכול לבחור את סוג הפיצה שברצונו להזמין: קלאסית/ ברוקלין/ אקסטרים/ ברביקיו. במסך שאחריו, הוא יכול לבחור את התוספות הרצויות לו (צמחוניות/ בשריות) וכן באיזה צד של הפיצה תופיע כל תוספת: בחצייה הימני של הפיצה, בחצייה השמאלי, או על גבי כל הפיצה. כמות הזמנת התוספות אינה מוגבלת. כל תוספת שנבחרה, מופיעה על גבי הפיצה הגדולה וממחישה באופן ויזואלי כיצד נראית הפיצה המוזמנת. כמו כן, הלקוח יכול לבחור לשנות את עובי הבצק (דק או עבה), את כמות הגבינה, כמות הרוטב ומספר הסלייסים של הפיצה.

לדברי יוסי אלבז, מנכ"ל "דומינו'ס פיצה" ישראל: "פיצה בילדר מעמיקה את חוויית הקניה של הלקוח ומאפשרת לו שליטה מלאה על אופן הרכבת הפיצה, ללא טעויות. המערכת הגיעה אלינו מארה"ב לאחר שנחלה שם הצלחה גדולה, ואנו צופים כי ממשק ההזמנות באמצעות אתר האינטרנט, יהווה אחד ממנועי הצמיחה הגדולים שלנו בשנים הקרובות".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר