מפעל "יחיעם" עבר בהצלחה את ביקורת משרד החקלאות האמריקאי USDA

מיכה רכבי, סמנכ"ל בחברה, מציין כי "יחיעם" היה בשנת 2005 היצואן הגדול בישראל של מעדני בשר. היקף הייצוא עמד על כ- 25 מיליון ₪, בהם כ- 18 מיליון ₪ רק לשוק האמריקאי. בעקבות הצלחת המבדקים של ה-USDA מצפים במפעל לחידוש וגידול הייצוא לארה"ב לכ- 22 מיליון ₪ בשנת 2007

מפעל "יחיעם" מדווח כי עבר בהצלחה את ביקורת משרד החקלאות האמריקאי (USDA) לייצוא מעדני בשר לארה"ב. זאת על אף הפגיעה בחדר התנורים במפעל בשריפה לפני כחודש, שגרמה להשבתה חלקית של הייצור במפעל.

מיכה רכבי, סמנכ"ל בחברה, מציין כי "יחיעם" היה בשנת 2005 היצואן הגדול בישראל של מעדני בשר. היקף הייצוא עמד על כ- 25 מיליון ₪, בהם כ- 18 מיליון ₪ רק לשוק האמריקאי. בעקבות הצלחת המבדקים של ה-USDA מצפים במפעל לחידוש וגידול הייצוא לארה"ב לכ- 22 מיליון ₪ בשנת 2007.

עוד מסר רכבי, כי בעקבות השריפה נערך המפעל להשקעות נרחבות במערך הייצור של המפעל בהם גם רכישת ציוד תנורים מתקדם מגרמניה בהיקף השקעה של כ- 1.5 מיליון דולר, שיביאו להגדלת כושר הייצור של המפעל ויכולת עמידה בהיקפי הייצור והאספקה הנדרשים לשווקים בארץ ובחו"ל. יש לציין כי המפעל מייצא גם לשוק האירופאי, בעיקר לצרפת, בהיקף של כ- 10 מיליון ₪ בשנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר