מקדונלד'ס ישראל: ארוחות מוזלות ומחירים יורדים בעקבות הוזלת התשומות

עמרי פדן, מנכ"ל ובעלים של מקדונלד'ס ישראל, אומר: "בזמנו נאלצנו להעלות מחירים בעקבות העלייה במחירי הבשר האדום, עלייה במחירי האנרגיה, ועליית שכר המינימום. לאור הירידה במחירי הבשר והאנרגיה, אין סיבה שלא נחזיר לצרכן חלק מההתייקרויות"

רשת מקדונלד'ס, עם כ- 150 מסעדות ברחבי הארץ, הודיעה על הורדת מחירים ברוב שילובי הארוחות המוצעים בתפריט הרשת, וכן תציע מגוון רחב יותר של צירופים והגדלות בין המנות השונות.

עמרי פדן, מנכ"ל ובעלים של מקדונלד'ס ישראל, אומר: "בזמנו נאלצנו להעלות מחירים בעקבות העלייה במחירי הבשר האדום, עלייה במחירי האנרגיה, ועליית שכר המינימום. לאור הירידה במחירי הבשר והאנרגיה, אין סיבה שלא נחזיר לצרכן חלק מההתייקרויות. מטרתנו להציע ללקוחות את המסעדות הטובות, הזמינות והמשביעות ביותר, בעלות הנמוכה ביותר שניתן. היום הורה וילד יכולים להגיע למסעדה ולשבוע ב- 50 שקלים".

הנה איך הורה וילד יכולים לאכול במקדונלד'ס בפחות מ- 50 ₪:
אופציה 1:
לילד – קניית ארוחת ילדים הכוללת צעצוע ב- 24.50 ₪, בתוספת דאבל המבורגר להורה או טורטיה + צ'יפס ושתייה קטנים ב- 19.90 ₪ .
סה"כ 2 ארוחות ב 44.4 ₪ .לשתי הארוחות ניתן להוסיף 2 גלידות בגביע, סה"כ 49.3 ₪

אופציה 2:
הורה יכול לקנות ב- 29.90 ₪ ארוחה הכוללת איזי רויאל או ביג מק או 9 מקלוני תירס, או מקדג רויאל – בתוספת של צ'יפס רגיל ושתייה רגילה, או ארוחת סלט קצוץ עם חסה, תוספת ושתייה, בנוסף: לקנות לילד אחד ממוצרי מבצע 10 בתוספת של 9.90 לצ'יפס ושתייה קטנים, במחיר כולל של 49.80 ₪.

מה ניתן לרכוש היום במקדונלד'ס ב- 10 ₪:
6 מקלוני תירס, סלט ירוק קטן, 3 יחידות מק-נאגטס, מיני דג, שני מילקשייקים קטנים, קבב בטורטייה, צ'יקן סטייק או סלקט בטורטיה, המבורגר קטן + שתייה קטנה, צי'פס או פוטטו קטן + שתייה קטנה, 4 גביעי גלידה, דאבל המבורגר, קפה ופאי תפוחים.

מנות חדשות:
סלט קצוץ עם חסה – ירקות קצוצים, עלי חסה ותוספת של אחד ממוצרי הצ'יקן או טונה או גבינה בולגרית. 29.90 ₪ בארוחה + שתייה.
קבב בטורטיה – לטורטיות צי'קן סטייק וסלקט יתווסף טעם חדש: מק-קבב בטורטיה
ב-  10 ₪.
מינידג – בתפריט 10 ש"ח ( או במסגרת ארוחת ילדים).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר