מקומות לינה מיוחדים בעולם

לישון באכסניית נוער בשיאן, סין – העיר המרתקת עם חיילי הטרה קוטה שאסור להחמיץ. צילום בוקינג
מחקר שנערך לאחרונה בהשתתפות 20,500 משיבים, מצא כי 29% מהמטיילים הגלובליים מחפשים מקום לינה מיוחד, בו יוכלו לחוות חוויה ייחודית. Booking.com בדקה בין מקומות האירוח שלה הפזורים על פני 130,000 יעדים כדי להציג אפשרויות אירוח מעוררות השראה

CityHub – אמסטרדם הולנד

מדובר במלון זול עם תאי שינה עתידניים, הממוקם בלב אמסטרדם. עם הגעתם ל-CityHub מקבלים האורחים צמיד שמאפשר להם לפתוח את דלת התא ולשלוט על התאורה, וגם אפליקציה לנייד שמאפשרת ביצוע צ'ק-אין ותקשורת עם אורחים אחרים, או קבלת טיפים על העיר מ-CityHosts. לפי בדיקת בוקינג, 19% מהמטיילים מעוניינים בסיוע בעת הטיול במציאת חוויות חדשות, ו- 25% היו שמחים להזמין מקום לינה עם אוריינטציה טכנולוגית לחופשתם הבאה, כך ש-CityHub בהחלט מתאים לקטגוריה זאת.

Agriturismo Le Gallozzole – מונטריג'יוני איטליה

23% מהמטיילים מעוניינים באירוח בשירות עצמי (Self-catered accommodation) כדי לחוות טעמים מקומיים באופן האותנטי ביותר, ו- 21% מקווים לחוויה דומה בשהייה אצל משפחות או במקומות לינה ביתיים יותר. Agriturismo Le Gallozzole על גבעות טוסקנה מציע חופשה באווירה כפרית. הדירות ממוקמות בחווה פעילה שמייצרת שמן זית ויין, ומשקיפות אל נופי של טוסקנה הכפרית. המיקום הנוח מאפשר לנסוע מרחק קצר לעיירת ימי הביניים מונטריג'יוני, שם אפשר להצטייד בתוצרת המקומית בשווקי האיכרים. 40% מהמטיילים הדגישו בבדיקת בוקינג את הזמינות של המטבח המקומי כגורם חשוב בעת בחירת בית נופש, אז הנה אפשרות ליהנות מהמטבח האיטלקי בשהייה בחווה זו.

Dreamcatcher Tipi Hotel – גרדינר ארה”ב

מי שחולמים לישון תחת כיפת השמיים ולא רק בכינרת, מוזמנים לעשות זאת ב- Dreamcatcher Tipi Hotel במונטנה שבארה"ב, עם לינה מתחת לכוכבים. אוהלי הטיפי ממוקמים במרחק 8 קילומטרים מהכניסה לפארק הלאומי ילוסטון, ומאפשרים למטיילים לחוות את הטבע, מאפיין ש- 32% מהמטיילים ציינו כי הם רוצים ללון בבית נופש המאפשר להם לבלות בטבע בחופשתם. מה מוצע כאן? דיג בנהר הילוסטון, חקר חיות הבר של הפארק הלאומי, או טבילה ב'נהר הרותח'. ניתן לבחור בין 10 אוהלי טיפי המצוידים בתנורי חימום נעימים, מצעים איכותיים ונופי הרים מרהיבים.

Kinnon & Co Outback Accommodation – לונגריץ’ אוסטרליה

23% מהמטיילים טוענים, שאחד השיקולים בבחירת בית נופש הוא הרצון להתרחק ממרכזים עמוסים בתיירים. אז הנה הצעה לביקור בערבות אוסטרליה. Kinnon & Co Outback Accommodation מציע בריכה חיצונית, מתקני ברביקיו בחינם, ודלפק תיור דרכו אפשר לארגן מגוון של סיורים וטיולים מקומיים.

Xiangzimen Youth Hostel – שיאן סין

מחצית מהנוסעים (50%) מסכימים כי מגוון רחב יותר של מקומות לינה במחיר סביר, יעזרו להם להסיר מגבלות רבות במהלך הטיול, ו- 37% סבורים שמקומות לינה נגישים וזמינים יותר יעזרו להם להסיר מכשולים בחופשותיהם.  מאחר שישראלים רבים טסים לביקור בסין, באכסניית הנוער Xi'an Xiangzimen Youth Hostel בעיר המרתקת שיאן, ניתן למצוא חצר סינית מסורתית, חדרי מעונות בסגנון אוריינטלי, וחדרים פרטיים במיקום אידיאלי – מרחק הליכה קצרה מחומות העיר שיאן ורחוב אנטיק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר