מקלוני גבינה וגרעיני דלעת

מתכון ל- 30 יח'זמן הכנה: כשעתיים, כולל זמן "מנוחת הבצק"חומרים:1 וחצי כוסות קמח תופח3 כפות גבינת יוגורט בטעם בצל טרה100 גר' חמאת טרה חתוכה לקוביות קטנות1 שקית אבקת אפייהקורט מלחחצי כוס גבינת כתר מגורדתביצה טרופה להברשה2 כפות גרעיני דלעתכפית פפריקהאופן ההכנה:1. מכניסים למיקסר עם מלוש(ידית לישה של המיקסר) את הקמח, אבקת אפייה והחמאה ומערבבים מעט בלחיצות "פולסים" עד קבלת תערובת פירורית.2. מוספים את המלח והגבינה וממשיכים לערבב עד קבלת בצק דביק (במידה והבצק דביק מידי יש להוסיף מעט קמח רגיל ולהמשיך לערבב). עוטפים את הבצק בניילון נצמד ומכניסים למקפיא לחצי שעה ומעבירים למקרר למשך שעה וחצי נוספות. מחלקים את הבצק לשני חלקים, מניחים כל חלק על נייר אפייה ומרדדים כל חלק לצורת ריבוע או מלבן דק.3. מברישים את הריבועים בביצה, מפזרים את גבינת הכתר, פפריקה וגרעיני הדלעת.4. מעבירים את ריבועי הבצק לתבניות (עם נייר אפייה), חותכים את הריבועים לצורת מקלות דקים (עובי אצבע) ומכניסים לתנור שחומם מראש לחום של 200 מעלות למשך 10-15 דקות, עד הזהבה.המלצת השף:· ניתן לשנות את התבלינים· להגיש לצד מטבלי גבינה

מתכון ל- 30 יח'
זמן הכנה: כשעתיים, כולל זמן "מנוחת הבצק"

חומרים:
1 וחצי כוסות קמח תופח
3 כפות גבינת יוגורט בטעם בצל טרה
100 גר' חמאת טרה חתוכה לקוביות קטנות
1 שקית אבקת אפייה
קורט מלח
חצי כוס גבינת כתר מגורדת
ביצה טרופה להברשה
2 כפות גרעיני דלעת
כפית פפריקה

אופן ההכנה:
1. מכניסים למיקסר עם מלוש(ידית לישה של המיקסר) את הקמח, אבקת אפייה והחמאה ומערבבים מעט בלחיצות "פולסים" עד קבלת תערובת פירורית.
2. מוספים את המלח והגבינה וממשיכים לערבב עד קבלת בצק דביק (במידה והבצק דביק מידי יש להוסיף מעט קמח רגיל ולהמשיך לערבב). עוטפים את הבצק בניילון נצמד ומכניסים למקפיא לחצי שעה ומעבירים למקרר למשך שעה וחצי נוספות. מחלקים את הבצק לשני חלקים, מניחים כל חלק על נייר אפייה ומרדדים כל חלק לצורת ריבוע או מלבן דק.
3. מברישים את הריבועים בביצה, מפזרים את גבינת הכתר, פפריקה וגרעיני הדלעת.
4. מעבירים את ריבועי הבצק לתבניות (עם נייר אפייה), חותכים את הריבועים לצורת מקלות דקים (עובי אצבע) ומכניסים לתנור שחומם מראש לחום של 200 מעלות למשך 10-15 דקות, עד הזהבה.

המלצת השף:
· ניתן לשנות את התבלינים
· להגיש לצד מטבלי גבינה

















כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר