מרוקו שלא הכרתם עם סיטונאית התיירות ימבטבע

ורד שורץ, סמנכ"ל שיווק בסיטונאית התיירות "ימבטבע", אומרת כי בשנתיים האחרונות מסתמנת מגמה של התרחבות תנועת התיירים הישראלים למרוקו, כאשר יעד זה כבר אינו נחלת חלקם הבלעדית של מחפשי שורשים

אחד היעדים האקזוטיים אשר הפכו לפופולריים בשנים האחרונות, היא מרוקו – ארץ מקושטת בצוקים פראיים, נאות מדבר, שווקים ססגוניים, ריחות משכרים, אומנות רבגונית, ארכיטקטורה, והכנסת אורחים חמה במיוחד. 

ורד שורץ, סמנכ"ל שיווק בסיטונאית התיירות "ימבטבע", אומרת כי בשנתיים האחרונות מסתמנת מגמה של התרחבות תנועת התיירים הישראלים למרוקו, כאשר יעד זה כבר אינו נחלת חלקם הבלעדית של מחפשי שורשים, כי אם יעד מבוקש למשפחות, זוגות צעירים התרים אחר ירח דבש מיוחד, ואף חבר'ה צעירים המתארגנים בקבוצות קטנות לפני ואחרי גיוס.

נוכח הביקוש הגובר בקרב התיירים הישראלים ליעד זה, הרחיבה לאחרונה חברת "ימבטבע" את מחלקת מרוקו, ומציגה מגוון עשיר ומקורי של חבילות נופש, אשר מאירות את מרוקו באור שונה לחלוטין מזה שהיה מקובל עד כה.

אחד החידושים  הוא טיול פרטי למרוקו. עד היום חלק ניכר מהמטיילים במרוקו, עשו זאת באמצעות הצטרפות לקבוצה מאורגנת המלווה ע"י מדריך. "ימבטבע" החליטה ליישם ביעד זה את פורמט הטיולים אשר הוכיח הצלחתו בשאר יעדיה – הטיול הפרטי, בו החברה בונה עבור הלקוח את אופי הטיול המתאים לו, על מגוון האטרקציות אותן מבקש, וכל זאת בליווי מדריך-נהג מקומי ורכב פרטי, המלווה את הלקוח לאורך כל הטיול.
כמו כן מארגנת "ימבטבע" במסגרת הטיול הפרטי ויזה ללקוח (לקזבלנקה, למרקש ואגדיר), אשר עד היום אורגנה עבור קבוצות בלבד.

בין החבילות והאטרקציות שמציעה כיום "ימבטבע" במרוקו, ניתן למצוא סוגים שונים של מרוקו: מרוקו האקסטרימית – המשלבת טיולי ג'יפים בסהרה, גלישת גלים, רפטינג, אופניים', מרוקו השאנטית – המשלבת לינה במהאל ברברי בשטח , סדנאות יוגה, מרוקו האותנטית – המשלבת ביקור בקברי צדיקים, בתי כנסת, ארמונות קאסבות, מרוקו האריסטוקרטית – המשלבת משחקי גולף, שהות בריאדים מפוארים, טיולים בכדורים פורחים.
ופעילויות מיוחדות: קזינו, טיולי צייד, טיולי אופניים ואופנועים, טרקים באטלס וטיולי גמלים.

מחירי טיולי מרוקו: 
טיול פרטי – החל מ- 1975 $ לאדם
טיול מאורגן – החל מ- 1690 $ לאדם

מידע על מרוקו, כולל המלצות לטיולים, ביקורים באתרים ופירוט היסטורי:
www.morocco-site.com

מוקד 'ימבטבע': 1-599-555-444 
www.yambateva.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר