מרכז המבקרים של יקב דלתון מציע חוויות מגוונות לארגונים וחברות

הקיץ מזמין יקב "דלתון" במרום הגליל, את המטיילים חובבי היין, הטבע והגורמה למרכז המבקרים של היקב, לטעום וליהנות מחוויות עם ארומה של יין: סיורי כרמים ממונעים בכרמי האזור, סיורים מודרכים ביקב, וטעימת יינות באווירה גלילית ופסטורלית

הקיץ מזמין יקב "דלתון" במרום הגליל, את המטיילים חובבי היין, הטבע והגורמה למרכז המבקרים של היקב, לטעום וליהנות מחוויות עם ארומה של יין: סיורי כרמים ממונעים בכרמי האזור, סיורים מודרכים ביקב, וטעימת יינות באווירה גלילית ופסטורלית.

על מנת להרחיב את החוויה ולתת מענה כולל ליום חוויתי ביקב ובאזור הפסטורלי שברמת דלתון, החליטו אנשי היקב להציע במרכז המבקרים מגוון אפשרויות בילוי נוספות:

ארוחות שף – בראנץ' חלבי הכולל גבינות משובחות, סלטים מיוחדים, מטבלים, קישים, סוגי לחמים ומתוקים לסיום. או ארוחת שף בשרית – מנה ראשונה, מנת ביניים, עיקרית בשרית עם תוספת, קינוח ושתייה קלה.

"השף המשתף"
– סדנת שוקולד מלמדת וטעימה של מומחה השוקולד איתן פרי. הסדנה נפתחת בשוקולטה ארומטית עם קצפת המוגשת למשתתפים, וכוללת סקירה מהירה ומשעשעת על היסטוריית השוקולד מבני המאיה עד ימינו, הרכבת פונדו שוקולד בטעמים רבים ע"פ הטעמים ההיסטוריים שהוצגו ביניהם צילי, קינמון ולימון. הרכבת פלטות של טראפלס בציפויים שונים, פירות טריים ויבשים מצופים בשוקולד ועלי שוקולד מעוצבים ועוד הפתעות טעימות ומרתקות. במהלך הסדנה יוסבר על רקע השוקולד וההבדלים בין סוגי השוקולד השונים – לבן, מריר וחלב, טכניקות עיבוד שוקולד ועבודה עימו.

סדנת יוגה הפותחת צוהר לעולם היוגה השליו
– עם מירב דוידר, מורה מוסמכת מזה 12 שנה, במרחב הדשא הפתוח של מרכז המבקרים. הסדנההנמשכת שעה נותנת מענה מיוחד לצרכי כל קבוצה: היי-טקיסטים ילמדו להפחית מתח מהכתפיים והרפיית העיניים ואזורים תפוסים. לקבוצות העוסקות בפעילות פיזית מרובה יותאמו תרגילים להארכת השרירים והגמשתם.

במסגרת פיתוח התיירות סביב היקב, אנשי היקב ממליצים לערוך סיורים מיוחדים בסביבה הגלילית בה הוא שוכן, במקומות כמו הר יבנית ביער ביריה – נקודת תצפית מרהיבה הסמוכה ליקב דלתון, עין מרגנית – אתר פיקניקים ממנו ניתן לצאת למסלול רגלי, החוויה הצ'רקסית.


לפרטים והזמנות (מינימום משתתפים לסדנה 25 איש, לארוחה 40 איש):
טל.  04-6987683
אתר יקב דלתון
דף הפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר