מרס ישראל יוצאת בפעילות לחיזוק מותג המסטיקים אורביט (Orbit) תחת הסלוגן: אורביט מרענן לכם את הרכב ומשפר את חוויית הנסיעה. במסגרת זו יחכו לצרכנים ב- 30 נקודות מכירה ברחבי הארץ דיילות, אשר יציעו להם לשחק במשחק דיגיטלי שיאפשר לזכות בפרס: שטיפה לרכב, ערכת מולטימדיה, עצי ריח ובקבוקוני מסטיק. ההשתתפות במשחק מותנית בקניית שני מוצרי אורביט מכל סוג, כאשר כל משתתף זוכה. בנוסף תקדם אורביט גרסה אינטרנטית של המשחק.
מרס הבינלאומית היא חברה פרטית בת יותר מ- 100 שנים, המוכרת בין השאר בזכות מוצרי שוקולד כמו סניקרס וטוויקס, ומוצרי סוכריות כמו m&m's הובה בובה וסקיטלס, ומסטיקים: אורביט, פייב, איירוויז. בשיווק מרס ישראל אומרים: "החלטנו לייצר חוויה צרכנית עבור המותג, תוך שמירה על המסר העיקרי כי לעיסת מסטיק Orbit מסייעת בשמירה על ערנות במהלך נסיעה, גורמת לתחושת רעננות, ומשפרת את חוויית הנסיעה כולה".