מרקש אקספרס – עכשיו גם סלטים, אבל מי מוותר על הקוסקוס?

'מרקש אקספרס' מוסיפה לתפריט הקבוע גם סלטים קייציים ומרעננים עם נגיעות קוסקוס וחומרי גלם טריים. האוכל מתבשל לאט אבל נאכל מהר בכלי פלסטיק חד פעמיים במקום, או נלקח הביתה/למשרד

מרקש אקספרס משלבת שני עולמות – המטבח המרוקאי של שף גיא פרץ, אליו הצטרף כשותף אבי שריקי – הבעלים ומנכ"ל של קוסקוס מזון, יצרנית הקוסקוס שהנו אבן יסוד במטבח המרוקאי; והאקספרס – הווה אומר לאכול מהר בכלי פלסטיק חד פעמיים במקום, או לקחת הביתה/למשרד – מחקו את המיותר.שף גיא פרץ

כפי שאומר גיא פרץ: "פתחנו את מרקש אקספרס כדי להגיש לכם במהירות את הדברים הטובים שמתבשלים לאט לאט,.
ופרץ מוסיף: "במרקש אקספרס אנו מכינים את כל המאכלים בעצמנו בטכניקות בישול מסורתיות, מחומרי הגלם הטובים ביותר, תוך הקפדה על שימוש בירקות טריים, בשרים משובחים ומרכיבים בריאים. את הקבב שלנו אנחנו קוצצים מדי יום ומערבבים עם עשבי-תיבול טריים. את נקניקיות המרגז אנו עושים בעצמנו – כדי שנוכל ליצור את הטעם המדויק. וכמובן שאת הפרנה, הלחם המרוקאי המיוחד, אנו אופים בטאבון-אבן רגע לפני ההגשה. אצלנו בסניף או אצלכם בבית, אנחנו מבטיחים לכם חגיגה אמיתית של טעמים".

אז אמנם פרץ נמצא מרבית זמנו באשקלון, ממנה הוא מנהל את פעילויותיו הגסטרונומיות הענפות, אך רוחו בהחלט שורה על האוכל שלו אותו טעמנו בסניף קרליבך בתל אביב, אליו הגענו כדי לטעום את תפריט הסלטים החדשים, אבל התפתינו לאוכל המסורתי.

אכלנו ונהנינו: קוסקוס מרקש – קדירת לילה של לחי עגל וגרגירי חומוס רכים (39 ש"ח); קוסקוס מתוק – בשילוב קציצות בקר בריבת בצל, צימוקים וקינמון (34 ש"ח); קוסקוס עוף – קציצות עוף הקדירת אפונה וכרפס – מעולה (34 ש"ח); מפרום – תפוח אדמה מעולה בשר בקר עסיסי ברוטב מסורתי (35 ש"ח). לא התאפקנו וטעמנו גם ארטישוק ממולא וסלט עגבניות חרפרף, וממש לא הצלחנו לוותר על סנדוויץ' מרקש מלחם פרנה הנאפה במקום עם מנת גריל לבחירה (בחרנו קבב כבש) וסלטים מרוקאים (32 ש"ח).
 

ולא נשכח את הסלטים החדשים של מרקש אקספרס קרליבך:
סלט בריאות צמחוני – סלט ירקות קצוץ בשילוב קוסקוס חיטה מלאה, שמן זית ולימון סחוט, טחינה, וטריקולור פלפלים קלויים (22 ₪ )

סלט בריאות עוף – סלט ירקות קצוץ בשילוב קוסקוס חיטה מלאה, שמן זית ולימון סחוט מוגש עם רצועות עוף בגריל, טחינה, וטריקולור פלפלים קלויים (29 ₪)

סלט בריאות טונה – סלט ירקות קצוץ בשילוב קוסקוס חיטה מלאה, זיתי קלמטה, טוהב, ביצה קשה, שמן זית ולימון סחוט, טחינה, וטריקולור פלפלים קלויים (29 ₪)

מרקש אקספרס. קרילבך 14, תל אביב. 03-5618840 
א'-ה' 22:00-11:00, שישי 17:00-11:00 
קניון עזריאלי ת"א, מתחם האוכל, קומה 2. 03-6952955
א'-ה' 22:00-10:30, שישי 11:00-15:30

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר