מרק עוף עם מרנג פרמז'ן

מצרכים ל-8 מנותהמרק3 גזרים קלופיםפלפלים לפי הטעםבוקה גרני – זר תבלינים טריים קשור בגומייה ומורכב מ-4 עלי טימין, 4 עלי רוזמרין, 4 עלי דפנה, 4 עלי בזיליקום2 בצלים קצוצים2 מקלות סלרי 1 ק"ג עצמות עוף וגרונותהמרנג5 חלבוניםרבע כוס סוכר1 כפית מלחגבינת פרמז'ן מגוררתאופן ההכנהלהכניס את כל הרכיבים ל-3 ליטר מיים רתוחים על אש נמוכה למשך 3 שעות. להוציא את הקצף, לסנן, לקרר ולהסיר את שכבת השומן שנוצרת אחרי הקירור.הכנת המרנג: שמים את החלבונים והסוכר במיקסר. מציבים על בן מארי. מחממים 5 דקות עד שמגיע לרמת חמימות קלה.מורידים ומקציפים 5 דקות לאט ואח"כ מהר לקבלת קצף יציב ומבריק. על תבנית גדולה מניחים נייר פרגמנט ועליו מגררים שכבה דקה של גבינת פרמז'ן. על השכבה הזו זולפים את המרנגים ומכניסים לתנור שחומם על 100 מעלות למשך 3 שעות עד שהקצף נוקשה ויבש ומצננים.להגשה: על מרק עוף מניחים את המרנג שיצוף, ומוסיפים למרק כפית פרמז'ן.

מצרכים ל-8 מנות
המרק
3 גזרים קלופים
פלפלים לפי הטעם
בוקה גרני – זר תבלינים טריים קשור בגומייה ומורכב מ-4 עלי טימין, 4 עלי רוזמרין, 4 עלי דפנה, 4 עלי בזיליקום
2 בצלים קצוצים
2 מקלות סלרי
1 ק"ג עצמות עוף וגרונות

המרנג
5 חלבונים
רבע כוס סוכר
1 כפית מלח
גבינת פרמז'ן מגוררת

אופן ההכנה
להכניס את כל הרכיבים ל-3 ליטר מיים רתוחים על אש נמוכה למשך 3 שעות. להוציא את הקצף, לסנן, לקרר ולהסיר את שכבת השומן שנוצרת אחרי הקירור.

הכנת המרנג: שמים את החלבונים והסוכר במיקסר. מציבים על בן מארי. מחממים 5 דקות עד שמגיע לרמת חמימות קלה.

מורידים ומקציפים 5 דקות לאט ואח"כ מהר לקבלת קצף יציב ומבריק. על תבנית גדולה מניחים נייר פרגמנט ועליו מגררים שכבה דקה של גבינת פרמז'ן. על השכבה הזו זולפים את המרנגים ומכניסים לתנור שחומם על 100 מעלות למשך 3 שעות עד שהקצף נוקשה ויבש ומצננים.

להגשה: על מרק עוף מניחים את המרנג שיצוף, ומוסיפים למרק כפית פרמז'ן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר