מרק שעועית וקבנוס

מרכיבים250 גרם שעועית אדומה מושרות למשך לילה250 גרם שעועית לבנה מושרות למשך לילה1 בצל גדול קצוץ3 גזרים חתוכים לקוביות3 תפו"א בינוני חתוך לקוביות3 רצועות קבנוס2 כפות קמח2 ביצים1 כפית אבקת מרק עוףמלח פלפל פפריקה5 כפות שמן (עדיף תירס או קנולה)הכנהמשחימים בצל בשמן מוסיפים את הגזר והתפו"א ומאדים. מוסיפים את הקמח ליצירת רביכה עם מעט נוזלים (מים או ציר)מוסיפים את השעועית והקבנוסו5 ליטר מים או ציר עוף/ירקות (אם מוסיפים מים יש להוסיף כף אבקת מרק) מרתיחים ולאחר מכן מכסים ומנמיכים את האש. מבשלים עד לריכוך כל המרכיבים, ומוסיפים מלח פלפל ופפריקה לפי הטעם.תוספת אפשרית לאחר שהמרק מוכן טורפים 2 ביצים עם מלח, פלפל ואבקת מרק. מרתיחים את המרק ויוצקים מהבלילה בעזרת כפית לתוך המרק ליצירת נטיפי ביצים.

מרכיבים
250 גרם שעועית אדומה מושרות למשך לילה
250 גרם שעועית לבנה מושרות למשך לילה
1 בצל גדול קצוץ
3 גזרים חתוכים לקוביות
3 תפו"א בינוני חתוך לקוביות
3 רצועות קבנוס
2 כפות קמח
2 ביצים
1 כפית אבקת מרק עוף
מלח פלפל פפריקה
5 כפות שמן (עדיף תירס או קנולה)

הכנה
משחימים בצל בשמן מוסיפים את הגזר והתפו"א ומאדים. מוסיפים את הקמח ליצירת רביכה עם מעט נוזלים (מים או ציר)מוסיפים את השעועית והקבנוסו5 ליטר מים או ציר עוף/ירקות (אם מוסיפים מים יש להוסיף כף אבקת מרק) מרתיחים ולאחר מכן מכסים ומנמיכים את האש. מבשלים עד לריכוך כל המרכיבים, ומוסיפים מלח פלפל ופפריקה לפי הטעם.

תוספת אפשרית
לאחר שהמרק מוכן טורפים 2 ביצים עם מלח, פלפל ואבקת מרק. מרתיחים את המרק ויוצקים מהבלילה בעזרת כפית לתוך המרק ליצירת נטיפי ביצים.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר