מרתון מבצעים והדרכות סושי לקראת הסילבסטר בסניף מזרח ומערב בדיזנגוף

מבצעים כפולים ומכופלים, שלל מוצרים וכלים אסיאתיים וגם יום הדרכות לגלגול סושי. סניף "מזרח ומערב" בדיזנגוף מבטיח שתהיו ערוכים ומצוידים לסילבסטר בסגנון אסיאתי

אלה מכם שיבקרו בסניף "מזרח ומערב" בדיזנגוף פינת בר-כוכבא יוכלו ליהנות מכל העולמות – מבצעיםם, חוויית קניות והדרכות מקצועיות.
בין המבצעים: סויה אינדונזית מתוקה "קטשאפ מאניס" במבצע 1+1, רוטב סויה ורוטב צ'ילי של Asian Home Gourmet 1+1, חלב קוקוס – 3 ב-10 ₪, אורז בסמטי – 2 ק"ג ב-19.90 ₪.
בנוסף, אם תגיעו לחנות עם עגלת הקניות של "מזרח ומערב" תזכו גם ל-3% הנחה על כל הקניות.

ביום שישי 28 בדצמבר יערוך בחנות שף הבית של "מזרח ומערב", שלומי שלו, יום הדרכות לגלגול סושי. אם תמיד רציתם לדעת איך מגלגלים סושי במקצועיות ומיומנות, אם חשבתם להכין סושי למסיבת הסילבסטר או בכל אירוע אחר, זו ההזדמנות שלכם לזכות בהדרכה בסיסית ללא תשלום, וכמובן גם ליהנות מהטעמים של המעדן היפני על כל גווניו.

מי שנכנס לחנות מרגיש לרגעים כמו נחיתה רכה בשוקי המזרח הרחוק. מחנים את הרכב בסנטר ונכנסים לחווית קניות אחרת. שפע מוצרי המזון האסיאתיים מתאילנד, סין, הודו, יפן, פיליפינים, ויאטנם ועוד; כלי הבישול האותנטיים מווקים, סטימרים דו-קומתיים ועד למחבתות מיוחדות לחביתות טמאגו יפניות; שלל המשקאות החריפים היפניים, הטיפים של הצוות בחנות וההתחככות בקהל הלקוחות האסיאתי.


"מזרח ומערב"
דיזנגוף 84 פינת בר-כוכבא, תל-אביב. טל: 03-6200157.
שעות הפתיחה של החנות באתר: www.eastwest-food.co.il.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר