מרתף יינות במרומים עם דלתא והמסטר סומלייה אנדראה רובינסון

דלתא מגישה לנוסעי מחלקת העסקים יינות משובחים מצרפת, איטליה, אוסטרליה, ארה"ב ועוד. תפריט היין החדש מוגש מראשית פברואר ב-BusinessElite (מחלקת העסקים של דלתא) גם לנוסעים מת"א ואליה, ובהמשך יוגש גם במחלקת התיירים

אנדראה רובינסון, המסטר סומלייה שהינה גם מנחת טלוויזיה וסופרת, מוסיפה החל מראשית פברואר את המגע האישי היוקרתי שלה לטיסות דלתא איירליינס עם תוכנית יין במסגרתה מוגשים לנוסעי מחלקת העסקים יינות משובחים מצרפת, איטליה, אוסטרליה, ארה"ב ועוד.

תפריט היין החדש מוגש מראשית פברואר ב-BusinessElite (מחלקת העסקים של דלתא) גם לנוסעים מת"א ואליה, ובהמשך יוגש גם במחלקת התיירים.

במהלך השנה שעברה רובינסון טעמה יותר מ-900 בקבוקים, כולל יינות קינוח ושמפניה מרחבי העולם. המועמדים הסופיים נטעמו שוב במהלך טיסה, בטרם רובינסון ואנשי דלתא קבעו את תפריט היין לשנת 2008. היינות הסופיים היו כאלו שעמדו בקריטריונים של טעם יוצא דופן, הירות עם המותג, מגוון וקשר ליעד, כמו גם הנוחות שבהגשתם בטיסה.
התוצאות הן היצע לנוסעי דלתא של יותר מ-130,000 ארגזים של כמה מהיינות הטובים והיצירתיים בעולם.

החל מהאביב הקרוב, רובינסון תקיים סמינרים של תרבות יין עם אלפי דיילי דלתא, אשר יאפשרו להם להגביר את השירות האישי אותו הם מעניקים לנוסעי דלתא. הסמינרים יתמקדו בהמלצות על יין המתאים ביותר למנת אוכל מסוימת, כיצד להציג את בקבוק היין וכיצד למזוג כהלכה את היין לכוס.

אנדראה רובינסון, ממחנכי היין המובילים בארה"ב, היא אחת מ-15 נשים בודדות בעולם שמונו למסטר סומלייה על ידי המכון היוקרתי של המסטר סומלייה (Court of Master Sommeliers). היא הייתה האישה הראשונה שנבחרה אי פעם כסומליה הטובה ביותר בארה"ב בידי איגוד הסומלייה האמריקאי, והיא אף הראשונה שאי פעם מונתה כדיקנית ללימודי יין במכון לקולינריה צרפתית שבניו יורק, שם סיימה בעבר את לימודיה בהצטיינות. אנדראה אף זכתה בפרסים ובעיטורים מקצועיים רבים, כתבה מספר ספרים בנושאי יין ויש לה 2 תוכניות טלוויזיה שבועיות בארה"ב.

תפריט היינות החדש והמפתה של דלתא ב-BusinessElite בחודשים פברואר ומרץ כולל:
יינות לבנים
קליפורניה, ארה"ב -ente, Riva Ranch Reserve, Chardonnay 2006
ניו זילנד – ymaker, Marlborough Sauvignon Blanc 2007
יינות אדומים
אורגון, ארה"ב – Pinot Noir, 2006
בורדו, צרפת -hateau Lacombe Noaillac, Medoc-Bordeaux 2005
Pre-Departure Sparkling
ונטו, איטליה -ionetto, Prosecco Brut
שמפניה
צרפת -uval-LeRoy Brut NV
יין קינוח
אוסטרליה -hambers Rosewood Muscat
פורט
פורטוגל -erreira Dona Antonia Tawny Reserve Porto


www.delta.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר