משאית מעוצבת מביאה את "ארץ היין" של יקבי רמת הגולן לטעימת יינות חגיגית ברחבי הארץ

אחת לחודש, תגיע "ארץ היין", באמצעות משאית מעוצבת של יקבי רמת הגולן לחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ, לטעימת יינות ייחודית, מתוך כוונה להביא את חווית "ארץ היין" עד לחובב היין. בפעילות זו יושקעו כ- 600,000 ש"ח

יקבי רמת הגולן מציעים מסע קסום של ניחוחות וטעמים שאפשר לחוות רק עם יין שבא מרמת הגולן היא "ארץ היין". התנאים האופטימליים לגידול יין ברמה עולמית – אדמה, גובה וטמפרטורה – הם שהעניקו לאזור ייחודי זה את שמו השני: "ארץ היין".

אחת לחודש, תגיע "ארץ היין", באמצעות משאית מעוצבת של יקבי רמת הגולן לחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ, לטעימת יינות ייחודית, מתוך כוונה להביא את חווית "ארץ היין" עד לחובב היין. בפעילות זו יושקעו כ- 600,000 ש"ח.

המשאית המעוצבת עם בר ענק ופינות ישיבה, תגיע ישירות למתחם שכולו צבעים, טעמים, מוסיקה, וכמובן יינות מסדרת "ירדן". סדרת הטעימות תתקיים בסופי השבוע החל מתאריך 15.9.06 ובמהלך 5 החודשים הקרובים, במקומות שונים בכל רחבי הארץ.
האתרים הראשונים יהיו: הוד השרון, גבעתיים, קיבוץ מעברות, מודיעין ועוד.
הטעימות יתקיימו ללא תשלום.

מנהל אגף השיווק של יקבי רמת הגולן, בנצי אלישע, אומר: "כיקב המוביל את תרבות היין בישראל, החלטנו להרחיב את שיתופי הפעולה שלנו עם חנויות היין המובחרות, ולהביא ללקוח את חווית "ארץ היין" הכי קרוב שאפשר, עם היינות המשובחים של סדרת "ירדן". חווית יין כזו, של טעמים, ניחוחות וצבעים מרמת הגולן, יוצרת קשר קרוב יותר בין חנויות היין – הלקוחות – והמותג".

טעימה פותחת תתקיים ביום שישי 15.9.06 בין השעות 11:00 – 16:00 ב'רוזנר' רח' יוחנן הסנדלר 2 א.ת כפר סבא. טל. לבירורים: 09-7653333.
בחודש אוקטובר תתקיים הטעימה ביום חמישי 19.10.06 החל משעה 19:00 ב'בית המשקאות של נפתלי' רח' אלוף שדה 15, תחנת הדלק פז, גבעתיים. טל. לבירורים: 03-7316022

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר