משלוחים ממסעדות קבוצת 2Z – Ze Shushi ו-VONG: כשהאריזה עושה תיאבון

קופסאות מעוצבות בהן המנות מונחות באופן מדויק וללא תזוזה לשמירה על איכות ונראות המזון מרגע הכנתו עד לבית הלקוח. צילום בועז לביא
החיבור העמוק ללייף סטייל ועיצוב הוא יסוד של הקבוצה המצליחה לגרום לחוויה מיוחדת ומפתיעה תוך קליעה בול לטעמי הלקוחות

מסתבר כי קבוצת 2Z נולדה לפני 13 שנים במטבחם הביתי של ענבר ואיב זרוק, שהחליטו לגלגל סושי לפרנסתם. תחילה התנסו על חבריהם, ואז התחילו לעבור מבית לבית כדי לפרסם את שירות משלוחי הסושי שלהם, ההמשך היה במעבר למטבח מקצועי, והיום מדובר בקבוצה קולינרית שמאגדת שלושה מותגים עיקריים: Ze Shushi, VONG ו- 88 (בעבר קפה אל-נור), כשהם ממתגים את עצמם באוכל טוב ואמנות האירוח, ולפי המארזים החדשים של שירות המשלוחים להם, הם גם מבינים עיצוב מרשים מהו, כשמדובר גם באופן בו יגיעו המשלוחים לבתי המזמינים, ויגרמו ל- WOW כבר לפני הביס הראשון.

מדובר במנות עדינות מאוד והאסתטיות שלהן לא פחות חשובה. צילום בועז לביא
מדובר במנות עדינות מאוד והאסתטיות שלהן לא פחות חשובה. צילום בועז לביא

Ze Sushi Beauty InsideOut היא סדרת מארזי הפרימיום שלהם עבור קומבינציות סושי בתמהיל קבוע ומיוחד, כשההשראה לעיצוב המארזים הגיעה מקופסאות תכשיטי יוקרה. הסדרה כוללת חמישה מארזים הנושאים שמות של אבנים יקרות: DIAMOND – המחיר 445 ₪; מגיע עם רולים מיוחדים ללא אורז, ניגירי, סשימי, כיסוני טופו ממולאים וכדורי אורז עטופים דגים. EMERALD – המחיר 360 ₪; שילוב של רולים I/O לצד ניגירי, כיסוני טופו ממולאים ופוטומאקי.  AQUAMARINE – המחיר 295 ₪; מיטב הרולים (I/O) המיוחדים והעשירים של זה-סושי. 100% דגים ופירות ים עם תוספות ומעטפות עשירות ומגוונות. RUBY – המחיר 295 ₪; מגש אירוח המכיל ברובו רולים הכוללים דגים, אך משלב 20% רולים צמחוניים. VEGGIE JADE – המחיר 280 ₪; למי שלא אוכל דגים. מגש אירוח טבעוני לחלוטין כתוספת לאחד ממגשי הדגים או לאירוח טבעוני.

אפילו בצילום הלא מקצועי שלנו זה טעים
אפילו בצילום הלא מקצועי שלנו זה טעים

אנחנו הזמנו את מגש היהלום בחבורה, שמעבר לעיצוב מרהיב העין ואיכות המארז ששומר על התכולה המוזמנת ללא פגע, הסב נחת מרובה לחבורת הסועדים שכללה גם שחקני תיאטרון שהגיעו מורעבים אחרי הצגה בירושלים. הרטבים הנלווים – חלקם בצנצנות וחלקם בבקבוקים, יחד עם מקלות האכילה, המפיות, קעריות קטנות למזיגת רוטב סויה ורוטב חריף, תרמו להנאה.

מארז הפרימיום THE BANH BOX גדוש בכריכי באן טריים וטעימים. צילום בועז לביא
מארז הפרימיום THE BANH BOX גדוש בכריכי באן טריים וטעימים. צילום בועז לביא

אבל בזה לא נגמרה הזלילה, כי הזמנו וקיבלנו עם אותו שליח מארז מעוצב נוסף של קבוצת 2Z  – היישר ממסעדת VONG הווייטנאמית האהובה עלינו, בה אכלנו כבר מספר פעמים. מכאן הגיע מארז הפרימיום THE BANH BOX – המחיר 270 ₪; גדוש בכריכי באן טריים וטעימים: 3 יחידות צ'יקן קארי באן, 3 יחידות ביף באן, ו- 3 יחידות ספייסי טופו באן.

אפילו בצילום הלא מקצועי שלנו זה טעים

אפילו בצילום הלא מקצועי שלנו זה טעיםהאמת היא שמה שחסר לנו היה רק סאקי ובירה סינגה התאילנדית שאנחנו אוהבים לשתות עם מנות כאלה, אבל גם הגולדסטאר הצוננת שנמזגה, עשתה את העבודה. כדי להציג את המארזים, ביקשנו וקיבלנו תמונות מקצועיות של הצלם בועז לביא, אבל לא התאפקנו והוספנו כאן גם את התמונות שאנחנו צילמנו וברוב התלהבות שלחנו לחברים. לא רק כדי שיקנאו, אלא כדי שיידעו ויזמינו גם כן. מגיע להם ליהנות.

VONG – שדרות רוטשילד 15, תל אביב.03-6337171 – פתוח 12:00-24:00

Ze Sushi ממתחם בזל, אשתורי הפרחי 14 תל אביב; מתחם שרונה מרקט, קלמן מגן 3 תל אביב. 1-700-708-989 – פתוח 12:00-24:00

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר