משלוחי מנות לפורים למען אלפי ילדי דושן

גם השנה כמו בשנים הקודמות החלו מתנדבים למכור משלוחי מנות במחיר סמלי של 12 ₪. צילום אבי לוי
מיה תעשיות מזון מזמינה לרכוש משלוח מנות ולתרום למען פיתוח תרופה למחלה שילדים רבים חולים בה
אלון שי לוי
אלון שי לוי

אלון שי לוי בן תשע סובל ממחלת דושן – מחלת ניוון שרירים הקטלנית ביותר בקרב ילדים, הנחשבת למחלה חשוכת מרפא. בימים אלה נערך מסע התרמה ומכירה של משלוחי מנות למימון הטיפולים היקרים באלון, וכן השקעה במחקר ופיתוח תרופה למחלה. בשיתוף פעולה של עמותת "חיים לאלון" וחברת המוצרים "מיה תעשיות מזון", מוזמנים קוראי אכול ושאטו להשתתף במסע התרמה מרגש ובעל נתינה.

מדי שנה בפורים מקיימת עמותת חיים לאלון מסע התרמה ומכירה של משלוחי מנות ופעילות חברתית בשיתוף חברות ובתי ספר ברחבי הארץ, בשילוב הרצאה של אלעד – אביו של אלון, שמספר את הסיפור של בנו והתמודדות המשפחה עם מצבו. עמותת חיים לאלון הוקמה ב- 2012, במטה של להצלת החיים של אלון שי לוי, סיוע לאלון ומשפחתו בהתמודדות עם המחלה הגנטית דושן, נגזרותיה והשלכותיה, וכן השתתפות במחקר ופיתוח למציאת תרופה שתעזור לאלון ולכלל הילדים החולים בדושן.

צילום אבי לוי
צילום אבי לוי

דושן הינה מחלת ניוון שרירים, הקשה ביותר בסולם הדרגות של מחלות ניוון השרירים, והשכיחה ביותר בקרב ילדים זכרים. הסטטיסטיקה בעולם מראה כי אחד ל- 3,500 ילדים זכרים יחלה בה. גם השנה, כמו בשנים הקודמות, החלו מתנדבים למכור משלוחי מנות לציבור במחיר סמלי של 12 ₪. "מיה תעשיות מזון" תרמה מוצרים במאות אלפי שקלים עבור משלוחי המנות לעמותה.

תכולת מארז משלוח מנות: חטיף פופסים ברביקיו (35 גרם), חטיף צ'יפס בטטה (30 גרם), שקית ג'לילנד גן חיות (25 גרם), שקית ג'לי חמוצמוצים (25 גרם), עדשי שוקולד (20 גרם), שלוש סוכריות ג'לי, הפתעה- נחש צפצפה. כל המוצרים פרווה ובהשגחת בד"ץ העדה החרדית, ואין חשש להמצאות בהם של שומשום, אגוזים, בוטנים, שקדים, חלב, לקטוז, גלוטן וביצים. ייתכן ויהיו שינויי תכולה במארזים.

הזמנות אונלייןאו 054-5477891/29. דף הפייסבוק, ואתר העמותה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר