משלוח מ-Ze Sushi – האמרלד של האינסייד אאוט

ענבר ואיב זרוק יצרו סדרה של חמישה מארזים שכל אחד מהם זכה בשם של אבן יקרה. צילום בועז לביא
המארזים מכילים מנות עדינות מאוד והאסתטיות שלהן לא פחות חשובה. אופן ההגשה של מארזי הסדרה מאפשר ללקוחות ליהנות מחוויה הן מבחינת הנראות והן מבחינת הטעמים

בערב הגשום ביותר של החורף (בינתיים) הגענו למשימת שמרטפות אצל הנכדים בתל אביב. מה שטוב בזה, בין השאר, זה שאפשר ליהנות לא רק מהנכדים עד שהם נרדמים, אלא גם משירותי המשלוחים בתל אביב. לא שאנחנו מתלוננים על אלה של הרצליה בה אנחנו מתגוררים – אנחנו פשוט לא משתמשים בהם. אבל באלה של העיר הגדולה? מצווה. וכך, במבול סוחף ובדיוק בשעה היעודה, התייצב שליח נוטף ובידיו מארז מנויילן כהלכה ושקית עזרים, שהגיעו מ- Ze Sushi והכילו את הזמנתנו. זו לא פעם ראשונה שאנחנו מקבלים משלוח כזה, אבל אי אפשר שלא להתפעל ממראה קופסת האוצר כשפותחים אותה, וזה עוד לפני הביס הראשון.

צילום בועז לביא
צילום בועז לביא

מי שעומדים מאחורי Ze Sushi הם בני הזוג ענבר ואיב זרוק, שהתחילו את פעילותם בתחום לפני 13 שנים במטבח הביתי שלהם. היום יש להם קבוצה קולינרית הכוללת את מותגי Ze Sushi, ו-VONG הווייטנאמית. במקום לשלוח קופסאות פלסטיק סטנדרטיות של סושי, הם יזמו את סדרת מארזי הפרימיום Ze Sushi Beauty InsideOut, כשהם פותרים גם את דילמת הבחירה מהתפריט. תכלס, רובנו (בעיקר אני) לא בדיוק מבינים מה אנחנו מזמינים כרולים או קומבינציות בבחירה עצמית. כאן יש שילובים בתמהיל קבוע, כשלא צריך לרדת לרזולוציית נתח הסושי. המארזים מגיעים הביתה כשהיחידות מונחות בהם באופן מדויק וללא תזוזה, לשמירה על איכות ונראות המזון מרגע הכנתו עד הגעתו לבית הלקוח.

התגובה בשתי ההזמנות שלנו מ- Ze Sushi בעת פתיחת המארזים הייתה זהה: WOW. לא תמיד מקבלים אוכל שנראה כל כך צבעוני ויפה. אז מיד מצלמים, כי אחרת אי אפשר להתחיל לאכול. ענבר ואיב זרוק יצרו סדרה של חמישה מארזים, שכל אחד מהם זכה בשם של אבן יקרה, כשהיקר ביותר הוא היהלום – דיאמונד (445 ₪). נכון, יקר; אבל תנו לעצמכם או לחברים טובים מתנה שממש תאהבו, אקוומרין (295 ₪), אודם – רובי (295 ₪), ומארז צמחוני במלואו – ירקן (אין שם מתאים יותר למארז זה) – וג'י ג'ייד (280 ₪).

מארז האמרלד שלנו. צילום פאפא רצי
מארז האמרלד שלנו. צילום פאפא רצי

אבל עזבו את כל המארזים האלה ובואו נתרכז בזה שלנו, הלא הוא האזמרגד (EMERALD) – 360 ₪, ממנו נהנינו ארבעה, שכולל שילוב נהדר של רולים אינסייד אאוט  (I/O)לצד ניגירי, כיסוני טופו ממולאים (יאמי, הייתי עובר לגור בכיסון כזה) ופוטומאקי. ואם נרד לפרטים (זה בסדר – לא חקרתי את תכולת המארז שלאט לאט התרוקן: 2 יחידות ניגירי סלמון, 2 יחידות ניגירי טונה אדומה, 1 מאקי טונה אדומה nori out, 1 מאקי סלמון nori out,1  רול ג'מבו שרימפס,1  רול דניס טמפורה, 1 רול זה סושי, 1 מאקי סאקה, 1 פוטומאקי קליפורניה, ו- 2 יחידות אינרי זושי מיקס דגים. המשלוח מגיע עם שקית נייר ובה בקבוק סויה של קיקומן, מארז טריאקי וספייסי מיונז – לא הקטנטנים האלה שמקבלים בסושיות אלא קופסאות סטייל חומוס, וואסבי, ג'ינג'ר, מקלות אכילה, מפיות ומגבונים. רק שיהיה נוח ונעים.

שוב, אל תשאלו אותי מה בדיוק היה במשלוח שלנו מ- זסושי בערב סוער זה. הזמנתי מארז כזה כדי לא להידרש לדעת. רק יודע שהיה טעים, כולם נהנו, והבת שלי שאלה מתי אנחנו באים שוב למקצה שמרטפות של נכדינו האהובים.

 Ze Sushi – מתחם בזל, אשתורי הפרחי 14 תל אביב; מתחם שרונה מרקט, קלמן מגן 3 תל אביב. 1-700-708-989, פתוח 12:00-24:00

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר