משק ג'השאן מציג את שמני הזית החדשים של שנת 2022

ניתן להשיג את המוצר באריזותיו השונות בחלק מרשתות השיווק, בחנויות פרטיות, במעדניות נבחרות, ברשתות בתי הקפה, מסעדות יוקרתיות ובאתר. צילום מהאתר
האני ג'השאן מנכ"ל החברה אומר כי איכות השמן נובעת ממסורת של 150 שנה שעברה מדור לדור, מהקפדה על טיפוח מקצועי של מטעי המשפחה ברחבי הגליל ומשדרוג תמידי של תהליכי הגידול, המסיק, עצירת השמן והאחסון המוקפד

משק משפחת ג'השאן המתמחה בייצור שמני זית איכותיים, מציג את שמני הזית החדשים שלו לשנת 2022:

צילום סטודיו קית

שמן זית כתית מעולה – השמן החדש של השנה, במוצר הקלאסי ובסדרת הפרמיום. כולם בכבישה קרה ראשונה, בעלי חמיצות מרבית החל מ- 0.5% בלבד.

שמן הבית – לאוהבי שמן הזית הגלילי הקלאסי. מתאים למגוון שימושים רחב.

סדרת הפרמיום – שמן זית כתית מעולה במגוון זנים מיוחדים לאוהבי הקולינריה.

שמני הזית נושאים תו איכות שמן זית ישראלי איכותי בפיקוח ענף הזית במועצת הצמחים, לאחר שעברו בדיקות איכות קפדניות, בדיקות טעם ואישור מרכיבי הבריאות. על מנת לשמור על איכות השמן לאורך זמן יש לאחסנו במקום אפל וקריר.

צילום רביע ג'השאן
מרכז המבקרים. צילום רביע ג'השאן

האני ג'השאן מנכ"ל החברה, אומר כי איכות השמן נובעת ממסורת של 150 שנה שעברה מדור לדור, מהקפדה על טיפוח מקצועי של מטעי המשפחה ברחבי הגליל, ומשדרוג תמידי של תהליכי הגידול, המסיק, עצירת השמן והאחסון המוקפד.

להשיג את המוצר באריזותיו השונות בחלק מרשתות השיווק, בחנויות פרטיות, במעדניות נבחרות, ברשתות בתי הקפה, מסעדות יוקרתיות ובאתר החברה. מחיר בקבוק 750 מ"ל – 29.90 ₪ לקלאסי עד 45 ₪ לסדרת הפרמיום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר