משק יין הנס שטרנבך משיק יינות חדשים

ההשקה תתקיים בסוכת הגפנים הסמוכה ליקב אל מול הפסטורליה של גבעות חבל עדולם. שוחרי היין מוזמנים ליהנות מטעימת היין, מהכיבוד, ממוזיקת ג'אז טאנגו שתתנגן ברקע, ומהנוף והטבע

משק יין הנס שטרנבך מתכונן לאירוע השנתי החשוב ביותר של היקב: השקת היינות החדשים.
ההשקה תתקיים בסוכת הגפנים הסמוכה ליקב אל מול הפסטורליה של גבעות חבל עדולם. שוחרי היין מוזמנים ליהנות מטעימת היין, מהכיבוד, ממוזיקת ג'אז טאנגו שתתנגן ברקע, ומהנוף והטבע הנגלים מסוכת הגפנים במקום.

גדי שטרנבך ועמנואל מדר, אנשי יקב שטרנבך, מספרים כי בשנת 2003 היבול בכרם "ג'נבא" היה נמוך ואיכותי במיוחד, לכן היה צורך להשלים את הקברנה סוביניון של כרם ג'נבא בענבים מהכרמים השכנים. "נחל חכליל 2003" מכיל 90% קברנה סוביניון ו- 10% פטיט-סירה אשר תססו יחד במיכל התסיסה. היין יושן בחביות עץ אלון במשך שנה, ותשעה חודשים נוספים בבקבוקים. ליין צבע מרשים, הוא עשיר בניחוחות וטעמי פרי בשלים, ובעל מרקם קטיפתי וסמיך.
בשנת 2003 יוצרו 4,600 בקבוקים של יין "נחל חכליל".
השנה משיק יקב שטרנבך רק סדרה אחת של יינות, משום שכל בציר היקב של 2002 (כ- 900 ליטר) מלגם כיין הבית במסעדה (היין נקרא ביקב: "עמק האלה").

יין הדגל של היקב, "ג'נבא רזרב 2003", המורכב מענבי קברנה-סוביניון שמקורם בחלקת "ג'נבא" בלבד, עודנו מתיישן בחביות. ניתן יהיה לטעום אותו מן החבית ולרוכשו בקניה עתידית. מסדרה זו יושקו בתום תקופת ההתיישנות, בקיץ של השנה הבאה, כ- 3,600 בקבוקים.

שטרנבך ומדר מציינים כי אירוע ההשקה הוא ההזדמנות האחרונה לרכוש את היין במחירי טרום השקה. למעוניינים, יהיה ניתן לשלב את הטעימה ורכישת היינות בארוחה במסגרת האירוח הביתי במקום.

אין צורך להודיע מראש או להזמין מקום לאירוע ההשקה. למעוניינים בארוחה: רצוי להזמין מקום מראש.

האירוע יתקיים בימים שישי ושבת, 12-13 באוגוסט, בין השעות 10:00 – 20:00, ואנשי היקב מזמינים את קוראי "אכול ושאטו" ליהנות מהיין והנוף של חבל עדולם, מהמוזיקה ומהאווירה.


משק יין הנס שטרנבך
גבעת-ישעיהו 83, ד.נ. עמק-האלה 99825
טל. 02-9990162
פקס. 02-29911703
[email protected]


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר