מתחם התיירות "פלמח"ים על הים" מציע מגוון סיורים לעונת החורף

במהלך הסיור מתקיים מפגש עם ממצאים ארכיאולוגיים מהסביבה מתקופות שונות, ובתיאום מתקיימת פעילות ייחודית לילדים: יצירה מחומרים שונים ופעילות בחוף הים – "לוטו קונכיות" והכנת מחרוזות מצדפים

מתחם התיירות "פלמחים על הים" מציע מגוון סיורי חורף בסביבת קיבוץ פלמחים, בשילוב ביקורים במוזיאון בית מרים, העוסק בארכיאולוגיה ואקולוגיה ימית.

המסלול הראשון מיועד לקבוצות בסופי שבוע, ומתבצע לאורכו של שפך נחל שורק. המסלול כולל מפגש עם צמחיית נחל וחולות, עקבות בעלי חיים בחול, תצפית על מושבת הקורמורנים, וביקור במוזיאון בית מרים בתערוכת הקבע – הים ומלואו.
במהלך הסיור מתקיים מפגש עם ממצאים ארכיאולוגיים מהסביבה מתקופות שונות, ובתיאום מתקיימת פעילות ייחודית לילדים: יצירה מחומרים שונים ופעילות בחוף הים – "לוטו קונכיות" והכנת מחרוזות מצדפים.
משך הסיור כשלוש שעות ועלותו 35 ₪.

המסלול השני מתקיים בימים א – ה, והוא כולל סיור לאורך שפך נחל שורק, ביקור במוזיאון, פעילות בחוף הים, וסיור לאתרים ארכיאולוגיים סמוכים. ניתן לשלב בתוספת ארוחת צהריים כשרה בחדר האוכל של הקיבוץ.
עלות הסיור 40 ₪ למשתתף. תוספת לארוחת צהריים – 35 ₪.

המסלול השלישי מיועד לוועדי עובדים, גמלאים וקבוצות מטיילים. הוא כולל ביקור במוזיאון, סיור קצר לאורך הטיילת על קו החוף, ותצפית לנוף חוף הים.
העלות: 15 ₪ למשתתף.

לפעילויות אלה ניתן להוסיף שיעור יוגה מול נוף הים/התעמלות בשיטת "פלדנקרייז" בישיבה על כיסא, ארוחת צהריים כשרה במסעדת הקיבוץ, או קפה ועוגה ליד המוזיאון ו/או ארוחה קלה בזמן הטיול או אחריו בעלות של 15 ₪ – 20 ₪.

"פלמח"ים על הים" הינו מתחם תיירותי השוכן הקיבוץ פלמחים. הקיבוץ שוכן לחוף הים התיכון, כ-10 ק"מ מדרום מערב לראשון לציון. הגישה לקיבוץ היא מכביש מס' 4. עוד במתחם: סדנת עפיפונים על חוף הים, "צריף הראשונים" בו משוחזרת ומוצגת ה"אווירה של פעם" ומורשת הקיבוץ והתקופה, ומסעדת "אל מול הים".
מוזיאון בית מרים – מוזיאון לארכיאולוגיה ואקולוגיה ימית השוכן על מצוק המשקיף לים. במוזיאון מוצגים בין היתר ממצאים ייחודיים המשחזרים את סיפור ההתיישבות, קשר האדם והים, דרכי השייט בתקופות קדומות, ועוד.


לפרטים והזמנות:
פלמחים על הים: טל. 9538401,050-6434121 – 03
מוזיאון בית מרים: טל. 03-9538281 – רעיה/ דרור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר