מתיחת פנים למותג הוותיק JAFFA

השינוי בא לידי ביטוי באותיות הלוגו ובהוספת הסיסמא : LOVE LIFE. LOVE JAFFA. ענף ההדרים במועצת הצמחים החליט לערוך את השינוי בעקבות סקר דעת קהל שנערך בבריטניה, אליה מיוצאים כ-25% מכלל התפוזים הישראלים

מותג JAFFA המוכר מזה עשרות שנים כמותג המוביל של פרי ההדר הישראלי הנמכר ברחבי העולם, עבר לאחרונה מתיחת פנים.
השינוי בא לידי ביטוי באותיות הלוגו ובהוספת הסיסמה
LOVE LIFE. LOVE JAFFA.

ענף ההדרים במועצת הצמחים החליט לערוך את השינוי בעקבות סקר דעת קהל שנערך בבריטניה, אליה מיוצאים כ-25% מכלל התפוזים הישראלים.
על פי הסקר יש ירידה מתמשכת בצריכת פרי הדר במדינה זו בארבע השנים האחרונות בשיעור של 1.5% כל שנה.

סקר נוסף נערך ע"י חברת ARBOR בשיתוף עם מועצת הצמחים אודות קהל היעד של צרכני המותג JAFFA, וממנו עלה כי רוב ציבור הצרכנים הרוכש את המותג הישראלי הוא קהל מבוגר, בעוד שהקהל הצעיר אינו נמשך למותג הישראלי.

לנוכח תוצאות אלה, החליטו במועצת הצמחים כי יש מקום לבצע מתיחת פנים ללוגו הוותיק, במטרה לעשותו אטרקטיבי לקהל צעיר, אך לשמור על אפיונים חשובים עבור ציבור הצרכנים הנאמן והוותיק.

מבין מספר הצעות שהוצגו בפני ראשי ענף ההדרים, הוחלט לבחור בעיצוב הכולל מסר של אהבת חיים ובריאות המתבטאים גם בצבעי הלוגו : כחול, ירוק וצהוב (השמיים הצומח והשמש).
הלוגו החדש הוצג ליצואני ההדרים הישראלים בחודש מאי והתקבל בהתלהבות, והמשלוחים הקרובים של פרי שייוצאו לבריטניה יגיעו אל המדפים עם הלוגו החדש ובהדרגה יגיעו גם ליעדי יצוא נוספים.

קטיף ההדרים לעונת 2008/9 החל החודש והיבולים הראשונים החלו להגיע בימים אלה לשווקים ומדפי המרכולים. העונה מתאפיינת בהבשלה מוקדמת של 10-14 יום לעומת שנים קודמות, והיבולים דומים לשנה שעברה.
על פי התחזיות של ענף ההדרים במועצת הצמחים, היבול יסתכם ב-570 אלף טון, מזה יופנו ליצוא 170 אלף טון, 170 עוד אלף טון יגיעו לשוק המקומי, ולתעשייה יופנו 230 אלף טון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר