מתנה לחג: "קופסת המתכונים" שעוצבה והוכנה ע"י אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית

שיתוף פעולה בין עמותות קלי"ק וכלים שלובים, הוליד את "קופסת המתכונים". מדובר בקופסה שעוצבה והוכנה על ידי אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית, ומאגדת כרטיסיות עם מתכונים אותנטיים שנאספו מנשים בנות הגיל השלישי

שיתוף פעולה בין עמותות קלי"ק וכלים שלובים, הוליד את "קופסת המתכונים". מדובר בקופסה שעוצבה והוכנה על ידי אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית, ומאגדת כרטיסיות עם מתכונים אותנטיים שנאספו מנשים בנות הגיל השלישי.

"כלים שלובים" היא עמותה המספקת שיקום והעסקה לאנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית. עמותת קלי"ק פועלת לטובת רווחת אוכלוסיית הקשישים ואפשרויות פרנסה ועשייה. משיתוף הפעולה נולדה ערכה זו, כשעל כל מתכון מופיע שמה של הבשלנית, ולצדו תמונתה בצעירותה.

בין השאר ניתן למצוא את מתכון החריימה של מרים, הסמבוסק של סעידה, הזלביה של מזל, הממולאים של שרה.
את הטעמים הביתיים של בישול מבית סבתא, ניתן לממש עם הוראות מדויקות, שלרוב לא מלוות בישול שכזה. אז למי שמחפשים איך לשדרג את שולחן החג, או מתנה להעניק, קופסת המתכונים היא אופציה נאה ושימושית בנתינה וקבלה כאחד.

המחיר 65 ₪

"כלים שלובים", הפועלת ללא מטרות רווח, הוקמה על ידי עמותת "שיקום אחר" והקרן למפעלים מיוחדים של ביטוח לאומי, במטרה לפעול לשיקומם ושילובם בקהילה של נפגעי נפש. בחנות מועסקים מתמודדים עם פגיעה נפשית, המקבלים הכשרה וליווי על מנת שיוכלו בעתיד להשתלב ולהתקדם במעגל התעסוקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר