מתנה לשוחרי היין: חדרור נוסח סקנדינביה

הבעיה היא שלוקח ליין בין שעה עד שעתיים מרגע המזיגה עד שהוא מוכן לשתייה, כך שאם אין לכם זמן או סבלנות לשיטות אוורור מסורתיות, נסו את דיקנטר ה"מפל" החדש של MENU

חברת "LIVING- CONCEPT", המייבאת לישראל מותגי יוקרה בתחום אביזרי היין, מציעה את דיקנטר ה"מפל" של חברת MENU הסקנדינבית, המאוורר בקבוק שלם של יין כך שהוא מוכן להגשה תוך שתי דקות בבקבוק המקורי.

מי שעדיפים טעם מלא ועגול של היין שלהם, אמורים למזוג את היין לדיקנטר ולאוורר אותו, על מנת לגרום לחומציות ולמרירות להתאדות, ולאפשר לטעם ולארומה להתפתח.
הבעיה היא שלוקח ליין בין שעה עד שעתיים מרגע המזיגה עד שהוא מוכן לשתייה, כך שאם אין לכם זמן או סבלנות לשיטות אוורור מסורתיות, נסו את דיקנטר ה"מפל" החדש של MENU.

הדיקנטר החדש מאפשר להגיש יין מאוורר ומלא ישירות מהבקבוק המקורי. דיקנטר ה"מפל" הומצא ע"י מומחה היין, פיטר אורסיג. כל שצריך הוא להלביש את הדיקנטר על ראש הבקבוק, והיבואנים אומרים כי תהליך החדרור הוא חוויה בפני עצמה: מניחים את הבקבוק על השולחן, הופכים את הדיקנטר על פיו ומצמידים לראש הבקבוק, ואז בזהירות הופכים בחזרה. תוך כדי מזיגה נוצר אפקט "מפל", ומכאן שמו של הדיקנטר.
אפקט זה הוא בעצם האחראי העיקרי לאוורור היין, אותו ניתן להגיש בדיקנטר המעוצב, או להפוך שוב ולהגיש מהבקבוק המקורי.
תהליך האוורור נמשך כשתי דקות בלבד.
המחיר 395 ש"ח

מאוורר יין מתוצרת Nuance הסקנדינבית – 4 פעולות במוצר אחד: מבצע פעולת מזיגת היין, חירור (Decanting), סינון משקעים, ומשמש כפקק לבקבוק היין.
המוצר כולל פקק תואם מכסה אטום ששומר על טריות היין. עשוי מפלסטיק ABS ורשתות נירוסטה.
המחיר 190 ש"ח

מתקן קיר מעוצב לבקבוקי יין של חברת MENU הסקנדינבית – מאפשר להציג את בקבוקי היין שלכם בסלון או מעל המזנון כחלק בלתי נפרד מעיצוב חלל המגורים שלכם.
בעזרת המתקן נוצרת אשליה שהבקבוקים מרחפים באויר, אך למעשה מדובר במתקן יציב ביותר הנצמד לקיר בעזרת שני ברגים בלבד.
המחיר 280 ש"ח

את אביזרי היין ניתן להשיג בחנויות היין המובחרות, בחנויות למתנות לגבר, חנויות לכלי בית ואביזרי בישול ויין.
WWW.LIVINGCONCEPT.CO.IL, טל.09-9505717

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר