מתקנים להשבחת המים "ווטר אנד מור" לציוד כמו מכונות קפה, תנורי אדים ומכונות קרח

המתקנים מהווים פיתרון יעיל לאיכות וטיהור המים במספר פרמטרים : סינון טעמי הלוואי ,ריחות המים, איזון רמת ה- PH של המים המתאים לבריאות הגוף ומגן על הציוד לאורך זמן מפני אבנית ותקינותו

"ג.יל.ס קפה" החלה לייבא לראשונה לארץ מתקנים מיוחדים להשבחת המים, אשר מתאימים לכל סוגי המכשירים להכנת משקאות קרים או חמים בתחום הקפה, המיצים, מכונות אוטומטיות בתחום ה"וונדינג", תנורי אדים, מכונות לקרח, ולשאר המכשירים אשר דרכם עוברים מים קרים או חמים וזקוקים לטיפול.

המתקן מתחבר לברז המים לפני הכניסה למכונה. המכשיר נכנס לפעולה ומטהר את המים מכל משקעי אבנית ומתכות הנמצאים במים, בעל פחם אקטיבי, מסנן ומנטרל את כל טעמי הלוואי והריחות מהמים, הופך את המים לטהורים וטעימים, ואף מאזן את החומציות שבמים לרמת ה- P.H של גוף האדם.

גיל שגיא, מנכ"ל "ג.יל.ס קפה", אומר :"באירופה כבר יצאו תקנים חדשים אשר אוסרים על השימוש במטהרי מים תעשייתים הישנים שעובדים עם מלח וגורמים לזיהום הסביבה. המתקנים החדשים פותרים בעיה תפעולית חשובה ביותר לכל בעלי המכשירים הזקוקים לטיפול במים. כמו כן אין צורך יותר בטיפול חודשי במתקן.חשוב להדגיש שהמתקן החדש מהווה פיתרון לאיכות הסביבה בכך שאין יותר צורך להשתמש במלחים לטיהור המים".

לדברי שגיא, המתקן קל ביותר לתחזוקה. הוא מורכב משני חלקים בסיס וקפסולה נשלפת המספיקה בערך לשנה, וזאת ללא כל טיפול נוסף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר