מתרחבים לקראת הלילה: "אפנדי חומוס וגריל בר"

אפנדי- חומוס וגריל בר פתחו לראשונה לפני כחצי שנה במסגרת הרצה לעסק, כשהמסעדה ממוקמת, ממש בהתאם לסגנון המזון, בחלל ערבי אותנטי עתיק (שנבנה לפני כמאתיים שנה). החלל מעוטר בתקרות גבוהות, קירות לבני אבן, וקימורים אוריינטאליים הלקוחים היישר מהתפאורה של סיפורי אלי באבא ופנינת המזרח

"אפנדי- חומוס וגריל בר" פתחו לראשונה לפני כחצי שנה במסגרת הרצה לעסק, כשהמסעדה ממוקמת, ממש בהתאם לסגנון המזון, בחלל ערבי אותנטי עתיק (שנבנה לפני כמאתיים שנה). החלל מעוטר בתקרות גבוהות, קירות לבני אבן, וקימורים אוריינטאליים הלקוחים היישר מהתפאורה של סיפורי אלי באבא ופנינת המזרח.

התפריט ב"אפנדי" הוא קצר אך קולע. יש חומוס ביתי מנצח במרקם קטיפתי שעשוי על פי מתכון סודי של דורות, פול שמבושל במשך לילה על אש נמוכה בכד נחושת מיוחד (שיובא למטרה זו ממצרים), חומוס אפנדי עם בשר וצנוברים, וכמובן הרבה בשר על האש לצד תוספות ביתיות, שקשוקה מנצחת (שמכינים במקום במחבת אישי) ועוד.

בימים אלה "אפנדי" נכנסת להילוך שני, הכוללת התרחבות מאסיבית גם לחלל הצמוד לה (שהוא למעשה החצי השני של הבית הערבי העתיק בו שוכנת המסעדה) במטרה להרחיב את הפעילות גם לתוך שעות הלילה לטובת קהל הבליינים שפוקד את מתחם המועדונים של רחוב סלמה.

בתפריט החדש יופיעו גם גרסאות קלות יותר של מטבח הבשרים המושחת אותו אנחנו יותר מכירים, כמו קבב דיאט (העשוי מנתחים דלי שומן של הודו ו/או עוף) על האש, וגם מרקים כפריים ועשירים המבושלים על פי מיטב המסורת המזרחית על פלטה.

למרות העיצוב המושקע ב"אפנדי" המחירים אינם חורגים ממסורת התמחור של שאר המזללות של דרום תל אביב: מנת חומוס פול עם פיתות, חמוצים ושתייה קלה ב- 19 שקל, פלטה של שני שיפודים לבחירה עם 3 תוספות, שתייה קלה, פיתות וחמוצים ב- 34 שקל בלבד.

לקראת החורף הגדילו באפנדי לעשות גם עסקיות מרק, הכוללות 2 שיפודים, 3 תוספות, פיתות, חמוצים וקערת מרק מהבילה ב- 35 שקל בלבד. מי שירצה להזמין מרק כמנה עיקרית יוכל ליהנות מתפריט מרקים מתחלף על בסיס יומי כשמרקים צמחוניים (כגון עדשים, שעועית, ירקות) יעלו 13 שקל, ומרקים בשריים (גולש, רגל, בשר אסלי, עצם) יעלו 21 שקל בלבד.

למי שמתעצל להגיע, אפנדי יגיעו עד אליכם במסגרת שירות משלוחים הפועל בכל אזור דרום תל-אביב.

אפנדי- חומוס גריל בר, סלמה 19 ת"א, 03-5184033, א'-ו' 08:00- 18:00.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר