מ-20.6.19: חודש ההמבורגרים של קוקה-קולה

ההמבורגר של אגדיר – אחד מ-100 משתתפים. צילום רן בירן
החל מ-20 ביוני 2019 ולמשך חודש אחד יוגשו ביותר מ-100 מסעדות והמבורגריות ברחבי הארץ מנות המבורגר שיוגשו עם אחד ממשקאות הקולה. המחירים יתחילו ב-46 שקלים כאשר ההמבורגרים המיוחדים יימכרו כארוחה עם שתייה.

המבורגר וקולה הם שילוב ידוע ולא חדש בכלל. בחברה המרכזית למשקאות קלים, קרי קוקה קולה ישראל, החליטו להדגיש את החיבור הזה בפרויקט מיוחד. העיקרון פשוט: החל מ-20 ביוני 2019 ולמשך חודש אחד, יוגשו ביותר מ-100 מסעדות והמבורגריות ברחבי הארץ מנות מיוחדות של המבורגר, שיוגשו עם אחד ממשקאות הקולה הידועים – רגיל, דיאט או זירו. בין המשתתפים תמצאו את קאב קם, NG, קלארו, כביש 90, בורגר סאלון, סיטארה, אוזריה והנקסט דור, ליטל בורגר שופ, אגאדיר, טאטי, ממפיס, מיט קיטשן, דיקסי, הגראז', אוונגרד, מוזס, דלאל, 110, ויטרינה, נונונו, ברווזי ו"הפרופסור".

ההמבורגר של נונונו. צילום אנטולי מיכאלו
ההמבורגר של נונונו. צילום אנטולי מיכאלו

מה יגישו שם? בקאב קם יציעו בורגר פאד קפאו – ישלב נתח אונטריב וחלקי פנים קצוצים גס עם בזיל תאי, בצל וצ'ילי טרי. ההמבורגר הזה, שמזכיר יותר פאד קפאו מאשר המבורגר, יוגש עם ביצת עין רכה ואורז לבן. בדלאל יציעו את קובה ליברה – 220 גרם אנטריקוט עם רוטב בארנייז וכרישה, ברום חום מקורמל. ההמבורגר הזה יוגש על לחמניית בריוש של דלאל לצד קריספי תפוחי אדמה, בליווי שוט רום. הלחמנייה, עלינו להודות, עושה כאן את כל ההבדל בין עוד המבורגר, טוב ככל שיהיה, לבין המבורגר שאסור לכם לפספס.

ההמבורגר של אוזריה. צילום רן בירן
ההמבורגר של אוזריה. צילום רן בירן

אם תגיעו למסעדת NG תוכלו להזמין את ה-CocaBurger – המבורגר מהבשר של NG שעבר יישון יבש במשך 40 יום, מוגש כשהוא טבול ברוטב קולה מצומצם. המבורגר מולארד של המיט קיטשן משלב קרם ערמונים עם פטריות שימג'י וציר בקר, ביצת שניצל ודובדבני אמרנה, והוא מוגש לצד גרטן תפוחי אדמה וכמהין. ההמבורגר של נונונו הוא למעשה סטייק קצוץ בלחמניית נונונו, רליש, עגבנייה, בצל ורוטב נונונו.

ההמבורגר של NG. צילום אנטולי מיכאלו
ההמבורגר של NG. צילום אנטולי מיכאלו

המחירים יתחילו ב-46 שקלים, כאשר ההמבורגרים המיוחדים יימכרו כארוחה עם שתייה. את הפרטים על כל המקומות המשתתפים בחודש ההמבורגרים של קוקה קולה ישראל תמצאו באתר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר