נביעות ופוליז: כי גרביים עושים מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים

גרבי הבקבוקים הינם יוניסקס ועוצבו בצורה מיוחדת ללא עקב כך ש מתאימים לטווח רחב של מידות. בין העיצובים מגוון של עשרה איורים: חמישה למבוגרים וחמישה לילדים בסגנון פופ אפ ססגוני ועליז. צילום studio ditales
שת"פ ראשון מסוגו של פוליז – מותג הגרביים הידידותיים לסביבה עם נביעות. לכל שישיית בקבוקי מים מינרלים של נביעות מצורף במתנה זוג גרבי פוליז פופ סטייל בעיצוב ליאת לוי קופלמן

מותג הגרביים Pulliez (פוליז) יוצא במהלך חודש ינואר 2022 בשיתוף פעולה  ראשון מסוגו עם חברת המים המינרליים נביעות. במסגרת השת"פ יוצרה סדרת גרביים ברי-קיימא – קולקציית גרביים חדשה ובלעדית העשויה מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים בעיצובים שונים מדליקים.

צילום studio ditales

החודש (ינואר 2022) מצרפת נביעות בכול שישיית בקבוקי מים כמתנה, זוג גרבי פוליז ידידותיים לסביבה עשויים מ- 21% פלסטיק ממוחזר, בעיצוב פופ סטייל מדליק וצעיר על ידי האומנית ליאת לוי קופלמן. גם בקבוקי המים של נביעות עשויים מ- 50% פלסטיק ממוחזר. הגרביים הינם יוניסקס, עוצבו בצורה מיוחדת ללא עקב, ובשיטה זו מתאימים לטווח רחב של מידות. בין העיצובים השונים ניתן למצוא מגוון של עשרה איורים שונים: חמישה למבוגרים וחמישה לילדים בסגנון פופ אפ ססגוני ועליז.

צילום studio ditales

חברת פוליז בבעלותם של איריס פרלמן צ'רבין וחן אשד, פיתחה ומשווקת את מותג הגרביים פוליז החדשני לכל בני המשפחה – 14 עד 28 זוגות גרביים זהים, הנארזים יחד ומונעים את הצורך להתאים בני זוג לאחר הכביסה. בפוליז רוכשים את הסיבים מהחברה הגדולה בעולם למיחזור בקבוקי פלסטיק והפיכתם לסיבים המשמשים לתעשיית הטקסטיל.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר