נביעות משיקה את קולקציית הברים החדשה ל-2006

נביעות משיקה מגוון פתרונות לצריכת מים מינרליים בבית ובמשרד הכוללת מוצרים בתחום הברים, עם דגש מיוחד על עיצוב ונוחות. מגוון המוצרים כולל בר מעוצב במגוון צבעים, בר קומפקטי מעוצב וכד מים קטן, 10 ליטר, קל ונוח לנשיאה, לשימוש חד פעמי

נביעות משיקה מגוון פתרונות לצריכת מים מינרליים בבית ובמשרד הכוללת מוצרים בתחום הברים, עם דגש מיוחד על עיצוב ונוחות. מגוון המוצרים כולל בר מעוצב במגוון צבעים, בר קומפקטי מעוצב וכד מים קטן, 10 ליטר, קל ונוח לנשיאה, לשימוש חד פעמי.

המוצרים החדשים, שיוצעו לקהל הלקוחות החל מה- 15 ליוני, פותחו באופן ייחודי עבור נביעות בשל הצורך של הלקוחות במוצרים מעוצבים ונוחים, שיתאימו למראה הבית והמשרד מחד, ויהיו נוחים לשימוש מאידך.

בר מעוצב
בר מים מינרליים בעיצוב ייחודי לנביעות ובמגוון צבעים : כחול, בורדו,כתום, שמנת וכסוף. (מספק מים מינרליים טבעיים קרים וחמים) גובה המכשיר עם כד: 138 ס"מ, קוטר המכשיר: 37 ס"מ
מחיר: 109 שקל לחבילה הכוללת: בר מעוצב, 2 כדים בגודל 19 ליטר בחודש ושירות.

בר קומפקטי מעוצב
בר קטן ומעוצב . להצבה על השיש או ע"ג משטח בבית ובמשרד.
(מספק מים מינרליים טבעיים קרים ובטמפרטורת החדר)
גובה מכשיר עם כד קטן: 71 ס"מ עומק המכשיר: 31 ס"מ, רוחב המכשיר: 31 ס"מ מחיר: 99 שקל לחודש לחבילה הכוללת: בר קומפקטי מעוצב, אספקה של 2 כדים בגודל 19 ליטר בחודש ושירות.

כד קטן
פיתוח חדשני וייחודי של נביעות: כד קטן – 10 ליטר, קל ונוח לנשיאה, לשימוש חד פעמי. הכד הקטן מתאים לכל סוגי הברים .
מחיר: 18 שקל לכד.

מחקרים שערכה נביעות לגבי צריכת מים בבית מראים כי הפתרונות הקיימים היום בשוק אינם עונים בצורה מספקת על צרכי הלקוחות בעיקר בהיבטים של נוחות ועיצוב.

מן המחקר עולה כי הפן העיצובי משחק תפקיד משמעותי עבור הלקוחות, המבקשים להתאים את מראה הבר לעיצוב הבית . כמו כן, עלה צורך ברור בכדי מים קטנים וקלים להחלפה.

יזהר אפרתי, מנהל השיווק של נביעות: "המהלך החדש שאנו מובילים נותן מענה רחב לצרכים שונים ומגוונים של לקוחותינו. בנוסף להרכב המינרליים האיכותי של נביעות אנו מוסיפים עתה פתרונות חדשניים העונים על צרכים של עיצוב ונוחות".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר