נובמבר ברשת טיב טעם: חודש איטליה

חודש איטליה ברשת טיב טעם
חודש איטליה מתקיים ברשת תחת הסיסמה: "כשחומרי הגלם טובים, לא צריך להתאמץ כדי להכין ארוחה טובה"

 

רשת הסופרמרקטים  'טיב טעם' ממשיכה במסורת "חודש מדינה" מהעולם, וחוגגת עד 28.11.16 ב- 37 סניפיה ברחבי הארץ את חודש איטליה שיתמקד בעולם הקולינריה האיטלקי על כל טעמיו וסוגיו, תחת הכותרת: "כשחומרי הגלם טובים, לא צריך להתאמץ כדי להכין ארוחה טובה".

במסגרת חגיגות חודש איטליה, ייבאה הרשת באמצעות חברת האחות "ישרקו" מגוון רחב של מוצרים בלעדיים מאיטליה בקטגוריות מגוונות: פסטות, גבינות, יינות ואלכוהול, שמני זית, רטבים, ריבות, נקניקים, ממרחים, מתוקים.

הרשת מציעה במהלך החודש מגוון רחב של מבצעים על מוצרים איטלקיים לחברי מועדון, וכמו כן תערוך הגרלה של 15 טיסות לאיטליה (ראו בהמשך), תציע טעימות של מאכלים איטלקיים ויינות, ותחלק מתכונים נבחרים. מוזיקה איטלקית תתנגן ברקע, והסניפים יקושטו באווירה תואמת.

חודש איטליה ברשת טיב טעם
חודש איטליה ברשת טיב טעם, צילום אסף לוי

 

המותגים האיטלקיים הנמכרים ברשת טיב טעם: שמני זית מבית המותג CIRIO, פסטות של המותג GAROFALO, פסטות טריות קפואות במגוון רחב של  מילויים מבית SURGITAL, גבינות פרמז'ן ופקורינו של COLLA, גורגונזולה, טאלג'יו, קשקבל ופקורינו של המותג CIRESA, חומץ בלסמי איכותי של המותג DUE VITTORIE, ירקות בצנצנות של המותג TERRACAUDE: ארטישוקים, עגבניות מיובשות, צלפים, בצלים, מגוון עוגיות מובחרות מבית SAPORI, קמח לפיצות של המותג מולינו.

בתחום היין והאלכוהול: SARATORY, RICASOLI, BOTEGA, CORONA, ROCCA DELLE MACIE.

בנוסף, ניתן למצוא בטיב טעם גם מגוון נקניקים ופסטרמות של מותג מזרע המיוצרים בקו האיטלקי לפי מתכונים איטלקיים, ביניהם סרוולט איטלקי, סלמי טוסקנה, קרפצ'יו, ברזאולה, פפרוני עגל,מגוון מורטודלות, פרושוטו.

חודש איטליה ברשת טיב טעם
חודש איטליה ברשת טיב טעם, צילום אסף לוי

לפי טיב טעם, ואנחנו מסכימים עם כך: המטבח האיטלקי הוא אחד הפופולריים ביותר בבישול העולמי, ומתכונים לאוכל איטלקי מבוקשים מאוד בכל העולם. זהו מטבח מגוון ורב טעמים, המתבסס על מסורות עתיקות של עמים שחיו באיטליה לאורך ההיסטוריה, מחולק לפי אזורים ומושפע במרכיביו מעונות השנה, האקלים והטעם המקומי.  בבישול האיטלקי ניתן למצוא עקבות של מטבח ערבי, ים תיכוני, יווני, טורקי, אירופאי (סלאבי נורמנדי), ואפילו בישול עברי עתיק.  בחלקים שונים של איטליה ניתן לפגוש מאכלים אופייניים לאזור כמו אוכל טוסקני, נפוליטני, וונציאני, סיציליאני. בין המאכלים המובילים: פסטות, פיצות, מאפים, גלידות, יינות איטלקיים, וגבינות איטלקיות משובחות כמו פרמזן ומוצרלה.

לרגל חודש איטליה תקיים רשת טיב טעם, בשת"פ עם חברת הנסיעות דיזנהאוז – הגרלה של 15 טיסות יחיד לאיטליה, לחברי מועדון ומצטרפים חדשים שיבצעו קנייה של מעל 99 ₪. בכל קנייה נוספת ניתן להירשם שוב להגרלה ולהגדיל את סיכויי הזכייה.

פרטים על מגוון המותגים האיטלקיים ניתן למצוא  באתרי האינטרנט של טיב טעם וישרקו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר