נובמבר 2017 איטלקי ברשת טיב טעם – WE LOVE ITALY

במסגרת הפעילות ייבאה הרשת ומשווקת מגוון רחב של מוצרים בלעדיים מאיטליה בקטגוריות מגוונות
חודש איטליה  בטיב טעם  מתקיים בשיתוף ישרקו – חברת היבוא של הקבוצה, שמייבאת מגוון רחב של מוצרי מזון מאיטליה

בהתאם למסורת שלה, גם השנה חוגגת רשת טיב טעם חודש של מדינה בעולם. עד 28 בנובמבר 2017 מתקיים חודש איטליה ב- 38 סניפי הרשת ברחבי הארץ. תחת הכותרת WE LOVE ITALY, תתקיים הגרלה של 10 חופשות זוגיות לאיטליה הכוללות טיסות ומלון ל- 3 ימים, ומיועדת ל- 200,000 חברי מועדון הלקוחות של הרשת ולמצטרפים חדשים בקנייה מעל 99 ₪ מכלל מוצרי הרשת.

במסגרת הפעילות ייבאה הרשת ומשווקת מגוון רחב של מוצרים בלעדיים מאיטליה בקטגוריות מגוונות: רטבים, ריבות, עוגיות, יינות, גבינות, פסטות, נקניקים, שמן זית, אנשובי, אלכוהול, ממרחים, מתוקים, וזאת בנוסף למאות המוצרים האיטלקיים המשווקים ברשת על בסיס קבוע. כמו כן מוצע במהלך החודש מגוון רחב של מבצעים אטרקטיביים, הנחות והטבות על מגוון מוצרים נבחרים תוצרת איטליה.

עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם: "מעצימים את חווית הקנייה ומביאים לצרכן הישראלי מבחר טעמים חדשים וייחודיים"
עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם: "מעצימים את חווית הקנייה ומביאים לצרכן הישראלי מבחר טעמים חדשים וייחודיים". צילום בן פרידמן

עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם, אומר: "אנו מעצימים את חווית הקנייה ומביאים לצרכן הישראלי מבחר טעמים חדשים וייחודיים, במטרה לשמור על מובילות קולינרית, חדשנות וחווית קנייה מעל הרשתות האחרות. כחלק מהאסטרטגיה השיווקית נמשיך להוביל ולייצר מהלכי קונספט דומים המביאים את העולם לישראל."

המותגים האיטלקיים המובילים: שמני זית מבית המותג CIRIO, פסטות של המותג GAROFALO, פסטות טריות קפואות במגוון רחב של  מילויים מבית SURGITAL, גבינות פרמז'ן, פקורינו וגראנה פדנו של COLLA, גורגונזולה, טאלג'יו וקשקבל ופקורינו של המותג CIRESA, חומצי בלסמי איכותי של המותג DUE VITTORIE, ירקות בצנצנות של המותג TERRACAUDE: ארטישוקים, עגבניות מיובשות, צלפים, בצלים, עגבניות חתוכות ורטבים של RODOLFI, ומגוון עוגיות מובחרות מבית SAPORI. בתחום היין והאלכוהול: SARTORY, RICASOLI, BOTTEGA, ROCCA ,DELLE MACIE. פרטים על מגוון המותגים האיטלקיים באתרי טיב טעם וישרקו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר