נוסעי דלתא מת"א לאטלנטה יוכלו לראות את סקס והעיר הגדולה בגובה 30,000 רגל

סדרות ותכנים ייחודיים לדלתא של HBO, יוצגו בערוץ חדש במערכת הבידור המובילה של דלתא

דלתא איירליינס תהיה חברת התעופה הראשונה שתציע תכני HBO ותוכניות פופולריות באמצעות מערכת הבידור המובילה בענף, בטיסותיה הבינלאומיות, וזאת כתמיכה במאמצים להעצים את חווית הטיסה ולהציע לנוסעים אפשרויות נוספות של תכני הבידור העכשוויים.

החל מהקיץ יוכלו נוסעים בקו ת"א-אטלנטה-ת"א, לצפות בתוכניות של 30 דקות שהוכנו באופן מיוחד לדלתא, ואשר יוצגו חינם במערכת הבידור של המטוס, כדוגמת: "מאחורי הקלעים" וראיונות עם שחקנים ובמאים.

נוסעים אף יוכלו לצפות בערוץ HBO חדש, שיוצע במערכת הבידור הדיגיטלית האישית של הנוסעים, ואשר יציג 40 עד 50 שעות של התכנים הפופולריים ביותר של הרשת, ביניהם תוכניות זוכות פרסים, סדרות מקור, סרטים, מיני-סדרות, סרטי טלוויזיה, סרטים דוקומנטאיים, תוכניות סטנד-אפ, ועד תוכניות משפחתיות, וביניהן: התוכנית של עלי ג'י, הסופרנוס, סקס והעיר הגדולה, אלן דה'גנרס, דדווד, רומא, מלאכים באמריקה, כריס רוק ועוד.

דלתא תעדכן את שתי התוכניות בנות ה-30 דקות פעמיים בחודש, ואת התוכנית האישית ארבע פעמים בשנה.
ערוץ HBO יוצע לנוסעי מחלקת העסקים (BusinessElite) ללא תוספת תשלום.


דלתא איירליינס מציעה לנוסעיה שירות ליותר יעדים מכל חברת תעופה בינלאומית אחרת – ל-304 יעדים ב-52 מדינות. עם יותר מ-50 נתיבי טיסה בינלאומיים חדשים שנוספו בשנה האחרונה, דלתא היא חברת התעופה האמריקאית הבינלאומית הגדלה בקצב המהיר ביותר והיא אף חברת התעופה המובילה על פני האוקיינוס האטלנטי עם טיסות ל-31 יעדים טרנסאטלנטיים. לאמריקה הלטינית והקאריביים,
דלתא מציעה קרוב ל-600 טיסות שבועיות ל-58 יעדים. בני הברית השיווקיים של דלתא אף מאפשרים ללקוחות לצבור ולפדות SkyMiles על יותר מ-14,000 טיסות המוצעות על ידי SkyTeam ושותפים אחרים.
דלתא נמנית על החברות המייסדות את SkyTeam, ברית תעופה גלובלית שמספקת ללקוחותיה כר נרחב של יעדים, טיסות ושירותים עולמיים. כולל שותפיה לברית SkyTeam ושותפיה העולמיים בקוד המשותף, דלתא מציעה טיסות ל-453 יעדים ברחבי העולם ב-97 מדינות. נוסעים יכולים להזמין טיסות, להדפיס אישורי עליה למטוס ולבדוק את מצב הטיסה ב-delta.com.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר