נופש בוילות ברחבי אירופה

החברה אומרת כי החופשה בוילה מתאימה לכל כיס, מוילות צנועות ועד היכלי פאר של ממש, אשר מציעים שירותים מפנקים ויוקרתיים כמו מרכזי ספא וספורט, בריכות פרטיות ושאר מותרות. כולן, בכל הרמות, מאובזרות עד אחרון הפריטים לשהות נוחה

המרכז לתיירות בינלאומית מציע לראשונה השנה חבילות נופש בחו"ל, הכוללות שהות במגוון רחב של וילות לנופש משפחתי ברחבי אירופה, במקומות כמו הארדנים בבלגיה, חצי האי האיסטרי ברואטיה, קאן בדרום צרפת, קוסטה בראבה בספרד, טורקיה, יוון והאיים ועוד.
הוילות נבחרו בקפידה. לכל וילה אופי משלה וייחוד אשר יעניק לחופשה המשפחתית טוויסט ואווירה.
החברה אומרת כי החופשה בוילה מתאימה לכל כיס, מוילות צנועות ועד היכלי פאר של ממש, אשר מציעים שירותים מפנקים ויוקרתיים כמו מרכזי ספא וספורט, בריכות פרטיות ושאר מותרות. כולן, בכל הרמות, מאובזרות עד אחרון הפריטים לשהות נוחה.
יש וילות שהן יחידות בפני עצמן, יש וילות שהן יחידה בתוך מבנה משוחזר כמו אחוזה גדולה, ויש וילות שהן דירות נופש בתוך קומפלקס נופש (Resort), יש כאלה שמתאימות לחופשה אינטימית ורומנטית ויש המתאימות לחופשה משפחתית תוססת.

המחירים נעים מ- 320 יורו לשבוע לוילה של 2-4 אנשים עד 2,500 יורו ויותר לוילות ל- 8-10 אנשים עם בריכה פרטית ומזגן. למחיר הוילה צריך לעיתים להוסיף תשלום על מצעים, מגבות או ניקיון סופי.

וילות לדוגמא
וילה באזור פלאנדרס ארדנים) בבלגיה
טובלת בירק, מעוצבת ומתאימה לנופש של 2 עד 4 אנשים.
הוילה מצוידת בטלוויזיה, מטבח מאובזר כולל מיקרוגל, חדר שינה אחד שבו מיטה זוגית ושתי מיטות יחיד, רהיטי גן וציוד לברביקיו בגינה, חניה לרכב.
המחיר (כולל מצעים, מגבות וניקיון סופי): החל מ- 316 יורו לשבוע.

וילה בחצי האי האיסטרי בקרואטיה
חצי האי האיסטרי הוא איזור נופש ידוע, הרבה עיירות קיט פופולאריות פזורות לאורך חופיו. הוא קרוב לאגם בלד בסלובניה, למערות בפוסטוינה ולשמורת פיליטביצ'ה.
הוילה המוצעת מדהימה ביופייה. היא ממוקמת במבנה משוחזר משנת 1920 ששופץ לחלוטין בשנת 2004, עם בריכה משותפת. מתאימה לנופש של 2 עד 4 אנשים.
בקומת הקרקע סלון עם אח, מטבח מצויד לחלוטין כולל מיקרוגל תנור ומדיח כלים. חדר אמבטיה מעוצב הכולל אמבטיה יפיפייה, כיורים כפולים, ושירותים. בקומה ראשונה חדר שינה עם מיטה זוגית וחדר שינה נוסף עם שתי מיטות יחיד. במרפסת הפרטית רהיטי גן, ציוד לברביקיו ובריכת שחיה משותפת.
המחיר (כולל מצעים, מגבות וניקיון סופי): החל מ-881 יורו לשבוע.

וילה בעיירת הנופש היוקרתית קאן בדרום צרפתהעיירה הוילה מתאימה לנופש של 4 עד 5 אנשים, והינה חלק מקומפלקס נופש יוקרתי,שיש בו 2 בריכות שחיה, מגרש גולף, 16 מגרשי טניס (בתשלום), רכיבה על סוסים (בתשלום), קורס צלילה (בתשלום), חנויות קטנות, סופרמרקט, 8 מסעדות, והופעות בערב על ידי צוות הקומפלקס.
בוילה סלון שבו מיטת יחיד ומיטה זוגית. מטבחון שבו תנור ומדיח כלים, חדר שינה שבו מיטה זוגית וחדר אמבטיה שבו אמבטיה ושירותים.
המחיר (כולל מצעים, מגבות וניקיון סופי): החל מ-683 יורו לשבוע.

וילה בקוסטה בראבה בספרד
הוילה מתאימה לנופש של 4 עד 5 אנשים, והיא חלק מקומפלקס נופש יוקרתי על החוף הכולל בריכת שחיה, מגרשי טניס (בתשלום), מועדון חוף (בתשלום) וכמה מגרשי גולף קרובים לקומפלקס (בתשלום).
בוילה סלון שבו מיטת יחיד, טלוויזיה בלווין, מטבח מצויד כולל מיקרוגל. חדר שינה שבו שתי מיטות יחיד וכספת, אמבטיה צמודה עם בידה ושירותים. חדר שינה נוסף שבו שתי מיטות יחיד, מקלחת צמודה עם שירותים.
המחיר (כולל מצעים, מגבות וניקיון סופי): החל מ- 552 יורו לשבוע.

וילה בגראנד קאנאריה באיים הקנאריים
מתאימה לנופש של 4 אנשים. הוילה היא חלק מקומפלקס נופש יוקרתי על חוף יפהפה, שיש בו בריכת שחיה, ומינימרקט. מגרשי גולף, ספורט מים ופארק מים בקרבת הקומפלקס.
בוילה חדר שינה שבו מיטה כפולה, טלוויזיה בלווין, D.V.D, מטבח מצויד כולל מיקרוגל, חדר שינה שבו מיטה כפולה, ואמבטיה עם בידה ושירותים.
המחיר (כולל מצעים, מגבות וניקיון סופי): החל מ- 552 יורו לשבוע.

וילה באזור האגמים באיטליה
הוילה מתאימה ל- 4-6 נופשים והיא חלק מקומפלקס נופש יוקרתי, על שפת אגם אידרו, צופה על נופים יפהפיים. בקומפלקס יש בר, לאונג', מרכז בריאות, בריכת שחיה מחוממת מול האגם, גינת משחקים לילדים וחניה לנופשים.
בוילה חדר שינה שבו מיטה כפולה, טלוויזיה בלווין, מטבח מצויד כולל מיקרוגל, חדר שינה שבו שתי מיטות יחיד, חדר שינה שבו מיטה כפולה, וחדר אמבטיה עם מקלחת, בידה ושירותים.
המחיר: החל מ- 552 יורו לשבוע. מצעים 4 יורו לאדם לכל התקופה. מגבות 4 יורו לאדם לכל התקופה. ניקיון סופי 45 יורו.


המרכז לתיירות בינלאומית
טל. 03-6243444
www.wtc.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר