נחנך הפארק המוטורי "שפיים לי" הממוקם בסמוך לפארק המים

מסלולי הקארטינג הינם מסלולים מקצועיים המלווים ע"י צוות הדרכה מקצועי. הנסיעה במסלול הקארטינג מתבצעת על רכבי פורמולה K, שהינם רכבי קרטינג עם דגש על בטיחות, נוחות ושליטה אבסולוטית בקארט

נחנך הפארק המוטורי "שפיים לי" הממוקם בסמוך לפארק המים ומשתרע על שטח של כ- 25 דונם.

הפארק המוטורי "שפיים לי" מציע שפע של פעילויות לכל בני המשפחה, כולל מתקני פארק מרהיבים כגון מכוניות קארטינג בנהיגה עצמית לכל הגילאים, בפילוח לפי קבוצות גיל ואפשרות לנהיגה זוגית. מסלולי הקארטינג הינם מסלולים מקצועיים המלווים ע"י צוות הדרכה מקצועי. הנסיעה במסלול הקארטינג מתבצעת על רכבי פורמולה K, שהינם רכבי קרטינג עם דגש על בטיחות, נוחות ושליטה אבסולוטית בקארט (יש מספר סוגי מכוניות החל ממכוניות לילדים ועד טרקטורונים).

כמו כן, לראשונה בישראל יפתח בפארק המוטורי "שפיים לי" מסלול מקצועי למרוצי מכוניות בשלט רחוק. המסלול הינו באורך של כ- 350 מ' ויכלול עשרות מכוניות מרוץ מתוצרת חברות מובילות כגון – ב.מ.וו, פורשה, מרצדס, האודי, הונדה ועוד, בעלות מהירות מירבית של עד 100 קמ"ש ונפח מנוע של 23 CC.

עוד מציע הפארק המוטורי "שפיים לי" פעילויות רבות הכוללות פעילויות ספורט אתגרי:
· קירות טיפוס – קיר טיפוס מקצועי עם דרגות קושי המתאימות לכל גיל.
· פיינטבול – זירת לחימה ענקית (4 דונם) הממוקמת בחורשת אקליפטוסים ומאובזרת במגוון מחסות ומתנפחים.
· מטווח רובי צבע – ירי במטווח אל עבר מטרות שונות באמצעות רובי צבע מקצועיים
· פעילות צוות – מגוון משימות אתגריות לגיבוש צוותים: תכנון המשימה, עמידה בזמנים, הצבת יעדים ועמידה בהם, יכולות ביצוע והפקת לקחים.

הפארק ממוקם בקיבוץ שפיים.

תשלום על כל מתקן בנפרד במחיר בין 5 ₪ עד 20 ₪ (לקארטינג) כרטיס משולב במחיר של 50 ₪ הכולל מגוון פעילויות ומתקנים (למבוגרים חינם).

לפרטים: טל. 09-9566566

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר