נחנך restb2b.co.il – אתר מידע ותמיכה לעולם הקולינרי המקצועי

האתר העסקי החדש מהווה יחד עם "מגזין rest" פלטפורמה שמציגה מגוון רחב ומקיף של מידע וכלים בתחום זה, והוא נועד לחבר בין אנשי הידע וספקי השירותים השונים בתחום, לבין המסעדנים

אתר rest חנך את מיזם ה- b2b הראשון בישראל בתחום הקולינריה, restb2b.co.il.
האתר העסקי החדש מהווה יחד עם "מגזין rest" פלטפורמה שמציגה מגוון רחב ומקיף של מידע וכלים בתחום זה, והוא נועד לחבר בין אנשי הידע וספקי השירותים השונים בתחום, לבין המסעדנים.

באתר יש מנוע חיפוש לעשרות בתי עסק ליצירת שיתופי פעולה, פורום להתייעצות ותקשורת, מאמרי מערכת וכן טיפים לכל שלבי הקמת העסק מראשיתו. בקרוב יציע האתר גם טפסים שימושיים להורדה, אשר ישמשו את מקימי ובעלי העסקים בהתנהלותם אל מול הגורמים הרלוונטיים.

האתר מעניין גם בפן הצרכני: אתר אינטרנט נגיש לכל, המאגד את הידע המקצועי והעסקי הדרוש לפתיחתו ותפעולו של עסק קולינרי. ציבור לקוחות האתר מוזמן להשתמש בערוץ העסקי ללא דמי מנוי, להתייעץ עם קולגות ועם מומחים בתחומים השונים, במסגרת פורומים או באופן פרטי, ובכך מספק האתר רשת תמיכה וליווי אישית ומקצועית בכל שלבי העסק.

בין הנושאים המוצגים באתר: מנוע לחיפוש בעלי מקצוע לפי תחומים, פורום גולשים ואנשי מקצוע, כתבות תוכן ומאמרים בנושאים רבים כגון: פרסום ושיווק, שירות, אירוח, כלים שימושיים, כן צפייה בתכני מגזין rest המודפס המיועד לאנשי מקצוע, ועוד.


ערוץ העסקים החדש: www.restb2b.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר