'נטורזה – טבעי שתאהב' מביאים ירקות ופירות שטופים וארוזים היישר מהחקלאים לרשתות השיווק

חברת נטורזה עומדת במירב התקנים הקיימים והמחמירים ביותר בתחום בקרת איכות וגידול ללא פשרות וכך גם במפעל החברה במושב עידן בערבה

חברת נטורזה (Natureza) המתמחה בגידול ושיווק של תוצרת חקלאית ישראלית, השיקה את מותג 'נטורזה – טבעי שתאהב'. הבעלות על נטורזה הינה בידי שלוש משפחות מהמושבים עידן ועין תמר בערבה, שיחד עם חברת ההפצה י.ל חקלאים, השקיעו לדבריהם סכום כולל של כ-15 מיליון ₪.

צילום אור גפן

אנשי הערבה ושותפיהם הגיעו לבראנץ' השקה שהתקיים על טהרת מוצרי המותג במסעדת התרנגול הכחול של שף שאול בן אדרת, שרקח יחד עם צוותו מגוון רחב של מנות שהוכיחו כי נטורזה זה ממש זה. בתמונה מימין לשמאל: אבירם עבאדי, אוהד פיינר, שף שאול בן אדרת, אסף סיגאוי, יהודה לוי, דודו אוחנה.

שולחנות ערוכים לבראנץ' – וזה עוד לפני שהגיעו עוד נוספות מבוססות נטורזה. צילום פאפא רצי

סדרת המוצרים הארוזים והקצוצים של 'נטורזה – טבעי שתאהב' כוללת ארבע קטגוריות שונות: לקטי ירקות קצוצים ושטופים המוכנים לאכילה, רק להוסיף תיבול ולהגיש – מיקס צבעי הטבע, לקט מסיבת גינה, מיקס שורשים, לקט קסם השדה ועוד. חידוש בסדרת ירקות מיני שטופים ומוכנים לאכילה – מיקס ירקות הכולל מלפפון מיני, פלפל סוויט בייטס ועגבניות בשקית אחת, ומהווה פתרון לפיקניק או לנשנוש בדרכים. כמו כן סדרת ירקות שלמים שטופים ומוכנים לאכילה, וסדרת ירקות שטופים וחתוכים לבישול – פרחי ברוקולי, פרחי כרובית ועוד.

צילום אור גפן

דודו אוחנה, חקלאי שורשי ושותף בנטורזה, אמר במפגש: "אנחנו ממשיכים לחזק את הקשר בין החקלאי לצרכן הסופי, ולהביא את התוצרת האיכותית של החקלאים היישר מהשדה אל המטבח הביתי. נמשיך לפתח מוצרים ולהיכנס לקטגוריות נוספות עם דגש על קטגוריית המוצרים המוכנים לאכילה, ולהרחיב את נקודות המכירה ברחבי הארץ".

צילום פאפא רצי

את מוצרי נטורזה, בהשגחת הרבנות האזורית ערבה תיכונה, תוכלו למצוא ב- 200 נקודות מכירה של רשתות המזון בשוק הקמעונאי והפרטי, ביניהן יוחננוף, קשת טעמים, דב"ח, סופר בונוס, מחסני השוק, אושר עד, רמי לוי בשכונה וחנויות פרטיות. תוכלו גם להזמין באתר האונליין של החברה.

צילום אור גפן

חברת 'נטורזה' עומדת במירב התקנים הקיימים והמחמירים ביותר בתחום בקרת איכות וגידול ללא פשרות, וכך גם במפעל החברה במושב עידן בערבה. הירקות הארוזים והחתוכים מגיעים מחקלאים אשר נבחרו בקפידה מכל חלקי הארץ, ביניהם גם ממשקי השותפים במושבים עידן ועין תמר בערבה התיכונה. המפעל מספק בין היתר גם ירקות טריים ושטופים לשוק המוסדי ולמפעל ההזנה של משרד החינוך, ולרשתות קמעונאיות ופרטיות.   

צילום אור גפן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר