נטורינה – תחליפי חמאה ומרגרינה עשירים בשמן קוקוס ובשמן זית

הנטורינה עוברת תהליך פיזיקלי שמקנה לה מרקם מוצק אך אינו מביא להיווצרות שומן מוקשה וטראנס. צילום סטודיו טופ טאץ'
נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס ונטורינה לאפייה על בסיס שמן זית מציעים תחליף למוצרי מרגרינה. המוצרים ללא שומן מוקשה וללא חומרים משמרים

חברת מוצרי האפייה שמרית, משווקת את נטורינה – סדרת תחליפי חמאה ומרגרינה עשירים בשמן קוקוס ובשמן זית, המתאימים לאפייה ולבישול. הסדרה כוללת שני מוצרים: נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס, ונטורינה לאפייה על בסיס שמן זית, ולפי החברה יש להם יתרונות רבים – ללא שומן מוקשה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס.

צילום סטודיו טופ טאץ'
צילום סטודיו טופ טאץ'

הסדרה טבעונית ומועשרת בשמן קוקוס, אך ללא טעם הקוקוס ובמרקם חלק, מתאימה לשימוש במגוון רב של מאפים, כתחליף לחמאה או מרגרינה ביחס זהה במתכון. הנטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס, מבוססת שמן קוקוס שלפי החברה נחשב בריא בזכות התכולה הגבוהה של חומצות השומן הבינוניות. חומצות אלה מתחמצנות במהירות ויוצרות אנרגיה ואינן נאגרות ברקמת השומן. נטורינה לאפייה על בסיס שמן זית נהנית מסגולותיו הבריאותיות של שמן הזית, בעיקר הריכוז הגבוה של חומצה אוליאית (אומגה 9), השומרת על איכותו של שמן הזית גם בתהליך החימום או הטיגון, ושומרת שלא יעבור תהליך חמצון. הנטורינה עוברת תהליך פיזיקלי שמקנה לה מרקם מוצק, אך אינו מביא להיווצרות שומן מוקשה וטראנס.

המחיר כ-7 ₪ לאריזת 200 גרם. ניתן להשיג במחיר מבצע לחגים. זמין ברשתות השיווק ברחבי הארץ. כשר פרווה בהשגחת בד"צ עדה חרדית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר