ניופאן במבצע על מיקסר קיצ'נאייד מקצועי: 1,899 ש"ח במקום 3,000 ש"ח

ניופאן, היבואנית הרשמית של מוצרי החשמל של קיצ'נאייד בישראל, יוצאת במבצע על המיקסר של קיצ'נאייד, במסגרתו יוצע מיקסר קיצ'נאייד מקצועי בייבוא ניופאן מדגם KSM- 150 במחיר של 1,899 שקלים במקום 3,000 שקלים

ניופאן, היבואנית הרשמית של מוצרי החשמל של קיצ'נאייד בישראל, יוצאת במבצע על המיקסר של קיצ'נאייד, במסגרתו יוצע מיקסר קיצ'נאייד מקצועי בייבוא ניופאן מדגם KSM- 150 במחיר של 1,899 שקלים במקום 3,000 שקלים.
בנוסף יוצע מיקסר קיצ'נאייד מדגם K-45 במחיר מבצע מיוחד של 1,599 שקלים במקום 2,590 שקלים.

בנוסף, ניופאן מעניקה 3 שנים אחריות על המיקסר קיצ'נאייד.
המבצע הינו על המיקסרים של קיצ'נאייד המיובאים על ידי ניופאן בלבד, ובתוקף עד לאחר החגים. המבצע מתקיים בכל ברשתות השיווק למוצרי חשמל ובחנויות המובחרות.

קיצ'נאייד מדגם KSM150 הינו מיקסר מקצועי בעל 10 דרגות מהירות שונות בהתאמה מדויקת לכל סוג מזון, קערת נירוסטה של 5 ליטר, פעולת ערבול ייחודית ובלעדית בתנועה כוכבית המגיעה לכל נקודה בקערה, עוצמת מנוע של 0.5 כ"ס המאפשרת פעולה עוצמתית אך עם זאת שקטה במיוחד ומבנה מתכתי ויציב.
המיקסר מוצע במבחר צבעים: אדום, סגול, כתום, צהוב, כחול, ירוק, נירוסטה, ועוד.

מיקסר קיצ'נאייד מדגם K-45 הינו מיקסר ביתי בעל 10 דרגות מהירויות המאים להכנת סוגי מזון שונים, קערת נירוסטה בנפח 4.5 ליטר, עוצמת מנוע של 0.4 כ"ס, פעולת ערבול יסודית ייחודית לקיצ'נאייד, המגיעה לכל נקודה בקערה, שקט במיוחד ובעל מבנה מתכתי יציב. מוצע בצבע לבן.

חברת קיצ'נייד האמריקאית, יצרנית המיקסרים הראשונה בעולם, אשר הציגה את המיקסר הראשון בשנת 1908, מובילה כיום את שוק המיקסרים העולמי, ומחזיקה בנתח שוק של 85% בשוק האמריקאי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר