ניוקי א-לה רומנה ופילה קט-פיש ברוטב שמנת ואפונת גינה

מצרכיםפילה Cat Fish 250 גרםרוטב שמנת ואפונת גינהניוקי א-לה רומנהתערובת בייבי עלים, עלי סלק, עלי חרדל, ארוגולהמעט שמן זיתאופן הכנה1. מורחים את הדג בשמן זית ומכניסים לתנור מחומם מראש (כאשר הגריל העליון דולק) ל 4-5 דקות.2. מחממים את הניוקי במקביל ואת רוטב השמנת.3. את הדג מסדרים על הצלחת, מכסים ברוטב ומעטרים בניוקי ובתערובת העליםניוקי א-לה רומנהסולת – 300 גרם חלב- 1 ליטרשמנת 100 מל'חלמונים 3חמאה 15 גרםגרידת לימון מ-1 לימוןמרווה חופןפרמז'ן חופןאגוז מוסקט חצי כפית מלח לפי הטעםאופן הכנהמרתיחים את החלב והשמנת. מזליפים תוך כדי ערבוב את הסולת, מערבבים בתנועות סיבוביות כ- 10 דקות על אש נמוכה עד שהמסה מתנפחת. מוסיפים את כל המצרכים חוץ מהפרמז'ן. מוסיפים מלח לפי הטעם ומורידים מהאש. משטיחים את המסה על תבנית לעובי של ס"מ וחצי ומקררים כשעה.מוציאים מהמקרר חורצים עיגולים עם רינג או כוס צרה. מסדרים בתבנית אפיה, מפזרים פרמז'ן ואופים כ- 10 דקות בחום של 180 מעלות.רוטב שמנת ואפונת גינהחמאה 50 גרםכרישה 150 גרםשום כתוש 20 גרם יין לבן חצי כוס כוס שמנת 32 אחוז גבינת פרמג'ן 30 גרםמלח לפי הטעם אפונת גינה 2 כפותאופן הכנהמחממים מחבת על אש נמוכה, מוסיפים את החמאה והכרישה, לאחר הקפצה קלה מוסיפים את השום ומטגנים קלות. מוסיפים את היין הלבן ולאחר צימצום קל של היין מוסיפים את השמנת. לאחר רתיחה מוסיפים את גבינת הפרמז'ן ומעט מלח.לייפוי ההגשה מוסיפים את האפונה.

מצרכים
פילה Cat Fish 250 גרם
רוטב שמנת ואפונת גינה
ניוקי א-לה רומנה
תערובת בייבי עלים, עלי סלק, עלי חרדל, ארוגולה
מעט שמן זית

אופן הכנה
1. מורחים את הדג בשמן זית ומכניסים לתנור מחומם מראש (כאשר הגריל העליון דולק) ל 4-5 דקות.

2. מחממים את הניוקי במקביל ואת רוטב השמנת.

3. את הדג מסדרים על הצלחת, מכסים ברוטב ומעטרים בניוקי ובתערובת העלים

ניוקי א-לה רומנה
סולת – 300 גרם
חלב- 1 ליטר
שמנת 100 מל'
חלמונים 3
חמאה 15 גרם
גרידת לימון מ-1 לימון
מרווה חופן
פרמז'ן חופן
אגוז מוסקט חצי כפית
מלח לפי הטעם

אופן הכנה
מרתיחים את החלב והשמנת. מזליפים תוך כדי ערבוב את הסולת, מערבבים בתנועות סיבוביות כ- 10 דקות על אש נמוכה עד שהמסה מתנפחת. מוסיפים את כל המצרכים חוץ מהפרמז'ן. מוסיפים מלח לפי הטעם ומורידים מהאש. משטיחים את המסה על תבנית לעובי של ס"מ וחצי ומקררים כשעה.

מוציאים מהמקרר חורצים עיגולים עם רינג או כוס צרה. מסדרים בתבנית אפיה, מפזרים פרמז'ן ואופים כ- 10 דקות בחום של 180 מעלות.

רוטב שמנת ואפונת גינה
חמאה 50 גרם
כרישה 150 גרם
שום כתוש 20 גרם
יין לבן חצי כוס
כוס שמנת 32 אחוז
גבינת פרמג'ן 30 גרם
מלח לפי הטעם
אפונת גינה 2 כפות

אופן הכנה
מחממים מחבת על אש נמוכה, מוסיפים את החמאה והכרישה, לאחר הקפצה קלה מוסיפים את השום ומטגנים קלות. מוסיפים את היין הלבן ולאחר צימצום קל של היין מוסיפים את השמנת. לאחר רתיחה מוסיפים את גבינת הפרמז'ן ומעט מלח.

לייפוי ההגשה מוסיפים את האפונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר