ניו יורק בחורף – הקסם מתעורר לחיים

אנשים רבים שעדיין לא ביקרו בניו יורק בתקופת החורף, אינם מבינים מדוע כל כך הרבה אנשים מתעקשים לקנות כרטיסי טיסה דווקא בעונה הקרה ביותר של השנה. מאמר זה יעזור לכם לחוות את היופי הקסום של העיר הקסומה ביותר בעולם בתקופת החורף

אנשים רבים שעדיין לא ביקרו בניו יורק בתקופת החורף, אינם מבינים מדוע כל כך הרבה אנשים מתעקשים לקנות כרטיסי טיסה דווקא בעונה הקרה ביותר של השנה. מאמר זה יעזור לכם לחוות את היופי הקסום של העיר הקסומה ביותר בעולם בתקופת החורף.

הקסם של ניו יורק
אם עדיין לא ביקרתם בניו יורק בחורף, כנראה שעדיין לא חוויתם כיצד הקסם מתעורר לחיים. אט אט העיר המפויחת עוטה שכמיית שלג לבן, נורות חגיגיות וצבעוניות נתלות על העצים, פנסי הרחוב והעששיות, בפינות הרחוב הקבצנים והנגנים מצליחים לגרום לתחושת חמימות ביתית, וזוהי רק ההתחלה. אין זה מקרי שכל כך הרבה אנשים מחליטים לקנות כרטיסי טיסה לאחת הערים הפופולאריות והמוכרות ביותר בעולם דווקא בתקופה הקרה ביותר של השנה, תקופת החורף הקסומה.

אטרקציות חורף בניו יורק
סנטרל פארק – רוב האנשים טוענים שביקור בניו יורק ללא ביקור בסנטרל פארק, אינו ביקור. כאן מדובר באחד הפארקים הגדולים, והפארק שמאפיין את העיר ניו יורק. במרכז מנהטן ממוקם פארק בו יש יותר מ- 200 אלף עצים, משטחי החלקה בחורף, מסלולי הליכה וריצה, שמורת טבע, מגרשי משחקים, תיאטרון ציבורי פתוח ועוד. מדובר על פארק מתוכנן ומרשים עליו אין לוותר, לא בחורף ולא בשום עונה אחרת של השנה.

השנה החדשה בכיכר – אטרקציה נוספת שמשתייכת אל רשימת אטרקציות החובה בחורף הניו יורקי, היא ליל השנה החדשה בכיכר טיימס סקוור. כאן, ברגע בו המחוגים יצביעו על חצות הליל, כמויות ענק של אנשים יתחילו להתנשק בפארק, ולאחר הנשיקה האגדתית תוכלו ליהנות מהזיקוקים המרשימים.

החלקה על הקרח – חלק בלתי נפרד מהחורף הוא פעילות של החלקה על הקרח. עונת ההחלקה מתחילה יחד עם עונת החורף הקרה, וכל אחד יכול לבחור באיזו זירה הוא מעוניין להחליק, האם הוא מעוניין ליהנות מהחורף ברוקפלר סנטר, האם סנטרל פארק קורץ לו יותר, או שמא הוא מעוניין להחליק להנאתו בבריאנט פארק.
אם יש לכם מחליקיים בבית בישראל ואתם מסתכלים ברשימת טיסות לניו יורק
במטרה לבחור באחת, אל תשכחו לארוז את המחליקיים. אם אין לכם, לא נורא, ניתן לשכור במקום. בנוסף, יש עוד זירות החלקה אטרקטיביות רבות בניו יורק.

מרכז רוקפלר – כאן מדובר על אחד המתחמים המפורסמים ביותר בעיר ניו יורק. מתחם מסחרי זה כולל חנויות רבות, בתי קפה, משטח החלקה על הקרח, מסעדות, והרשימה עוד ארוכה. לא לפספס, ובעיקר לא את טקס הדלקת עץ חג המולד הידוע.

כרכרות – נסיעה בכרכרות בניו יורק בחורף המושלג, היא חוויה עליה לא רצוי לוותר, בייחוד אם מדובר בנופש רומנטי או ביקור עם כל המשפחה.

לסיכום, אם גם אתם מעוניינים לטוס לניו יורק אך מתלבטים, וזאת משום שאתם סבורים שתקופת החורף היא תקופה שבה אין מה לעשות בניו יורק, קרוב לוודאי שאינכם מכירים את העיר. קנו כרטיסים והתחילו ליהנות מהשהות הקסומה בה בחורף הלבן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר