ניקוי הגוף מרעלים בלי לעבור מסכת ייסורים

תהליך ניקוי מערכות הגוף הפנימיות מרעלים היה עד היום מסכת ייסורים בשיטות כגון צום, מרקחות צמחים מזעזעות וחוקנים. ויטהלייף מחליפה את כל אי הנעימויות בקפסולה אחת, 100% טבעית הסופחת את הרעלים ומונעת מחלות

העידן המודרני, יחד עם שפע מאכלי הבריאות האורגניים והמודעות לאורח חיים בריא, הביא גם לאנשים המודעים ביותר הרגלי תזונה לקויים כגון אי סדר, אכילה מהירה ולעיסה מועטת. המודעים פחות זוכים לאכול מדי יום מוצרים המכילים שומן רווי, חומרים משמרים ותוספים מלאכותיים, וכן מזונות מעובדים החסרים באנזימים הנחוצים לספיגה ניאותה.

הרבה לפני חסימות מעיים, כולנו סובלים מדי פעם מכאבי בטן, הרגשת נפיחות, עייפות קשה אחרי הארוחה וגזים. עד היום, שיטות ניקוי הגוף מרעלים היו מסכת ייסורים שכללו טיפול קולון הידרותראפי (פעם קראו לזה חוקן), דיאטת נוזלים מן הטבע ושיטות יקרות ולא נעימות אחרות.

חברת ויטהלייף הבינה שלא כולנו נשאף לשנות את אורח חיינו ולהתמסר לטיפולים מסוג זה. ויטהלייף מציעה עתה מוצר אמריקאי 100% טבעי, שניתן לשלבו באורח החיים הנוכחי ללא כל ויתור מצידנו.

מדובר בקפסולה הנלקחת באופן יומי עם הארוחה, ומכילה נוסחה של סיבים תזונתיים, תערובת ניקוי מצמחי מרפא ותערובת אנזימים צמחיים הפועלים יחדיו לעיכול, ספיגה וניקוי המערכות. הנוסחה הטבעית תורמת לניקוי כל המערכות הפנימיות מרעלים, משפרת את היציאות, מונעת תופעות כגון נפיחות ועייפות לאחר הארוחה, כאבי בטן ועצירות. הקפסולות תורמות גם לתופעות לוואי עקיפות של מערכת העיכול כגון אקנה ושמנוניות בעור הפנים, אלרגיות, נטייה לזיהומים ודלקות בדרכי השתן, עייפות כרונית, וכן לבעלי תזונה לקויה.

את הטבליות יש לקחת עד פעמיים ביום עם הארוחה. השיפור מיידי ולטווח ארוך.

עכשיו במחיר היכרות של 139 ₪ ל-60 טבליות (המוצר מספיק לחודשיים). משווק ברשתות הפארם, בתי המרקחת ובתי הטבע ברחבי הארץ.

ויטהלייף מתמחה ביבוא ושיווק בלעדי של תוספי מזון טבעיים, תוצרת ארה"ב.
החברה מתרכזת במוצרים טבעיים וייחודיים אשר הוכיחו את פעילותם, מתוך מטרה שלא להתחרות בשוק במוצרים הקיימים על המדף, אלא לייבא ולהפיץ רק מוצרים ייעודים מיוחדים.
מוצרי החברה משווקים ברשתות הפארם, בתי טבע ובתי מרקחת, וכן ע"י רופאים ומטפלים אלטרנטיביים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר