ניר צוק מבשל – מתכונים מהתוכנית "צוקריה"

תוכנית הבישול "צוקריה" של השף ניר צוק שודרה שלוש עונות (150 תוכניות). אורחים רבים הגיעו למטבח של ניר, בישלו יחד איתו, אבל בעיקר היו אורחים שלו. הם דיברו בתוכנית על בישול, אבל בעיקר על החיים. הספר הוא אוסף מתכונים מהתוכנית

ניר צוק מבשל
ספר כשר
כתיבה: אלינוער רבין
צילומים: יואל מזרחי
189 עמודים
150 מתכונים
הוצאת גאיה
88 שקל


תוכנית הבישול "צוקריה" של השף ניר צוק שודרה שלוש עונות (150 תוכניות). אורחים רבים הגיעו למטבח של ניר, בישלו יחד איתו, אבל בעיקר היו אורחים שלו. הם דיברו בתוכנית על בישול, אבל בעיקר על החיים. האורחים שהגיעו לתוכנית היו מתחומים שונים בתכלית (מגילת אנקורי ועד בעל חנות הבשר בה קונה צוק) ועם כל אחד מהם נוצרה שיחה שהובילה לתוצאות מרתקות.

אלינוער רבין, שליוותה את התוכנית, יצרה אסופה של מתכונים קלים להכנה שעשויים מחומרים הזמינים בכל מטבח שאוהבים לבשל בו. ההנחיות בספר קצרות ובהירות, כך שגם אלו שאינם בוגרי "קורדון בלו" יכולים להכין בצורה פשוטה,אבל גם מיטיבי בישול יכולים למצוא בספר מתכונים מעניינים להכנה.

לספר נבחרו מתכונים נבחרים משלוש העונות ששודרה התוכנית. הספר ערוך לפרקים נוחים למשתמש של מנות ראשונות, מרקים, עיקריות, תוספות, מאפים, מתוקים, קינוחים, משקאות והצעות לארוחות: חלביות או בשריות, דגים, ארוחות מושקעות וארוחות יום-יום, ארוחות לילדים וארוחות פיתויים מפנקות.

בין המתכונים בספר יציאות קריאטיביות כמו אפונה סינית ואספרגוס ברוטב רימונים, כבד אווז עם תאנים או תפוחים, מרק ירקות עם פלפל אדום קלוי ופרוסות ג'בטה קלויות, פילה ברבוניות על מצע טפנד או פלפלים משלושה צבעים עם בוטנים.

לצידם יש קלאסיקות כמו קרפצ'יו פילה בקר, בף בורגניון, ירקות שורש צלויים, קבב בולגרי ואפילו שניצל עוף.

הספר מלווה בצילומים מדהימים של יואל מזרחי שעושים חשק לבשל את כל המנות המופיעות בספר. הספר מעוצב בצורה נוחה מאוד לשימוש ומאפשר התמצאות מהירה ואיתור פשוט של מתכונים.




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר