נמס בכוס אקסטרה של קנור מבית יוניליוור בקמפיין פרסום

הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה, תשדירי רדיו ופעילות קד"מ משולבת אינטרנט במתחמים עסקיים

לרגל החורף שהגיע בשעה טובה, מרחיבה יוניליוור ישראל את סדרת מרקי "נמס בכוס" תחת מותג קנור, עם סדרת מרקים שופעי אטריות – נמס בכוס אקסטרה.
ההשקה מלווה בקמפיין פרסום תחת המסר "אקסטרה רעבים בעבודה?" באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, בהשקעה מדווחת של 3.5 מיליון ₪.

קמפיין נמס בכוס החדש, פונה אל רגעי הרעב לפני ארוחת הצהרים או לפנות ערב, בפרט במקום העבודה. הקמפיין מציג בחור המסתובב במשרד ומחפש לעצמו משהו להשביע את רעבונו, ולא מוצא פתרון ראוי, תוך שהוא שר שיר קליט שנכתב על בסיס המנגינה של השיר "אני הולך לבית שאן" של גרי אקשטיין.

קמפיין הטלוויזיה עלה בערוצים 2 ,10 ,24 ,9 וימשך כ-3 שבועות. בנוסף ילווה הקמפיין בתשדירי רדיו ופעילות קד"מ ייחודית משולבת אינטרנט, אשר תאפשר לללחוץ על "לחצן מצוקה" ולהזעיק ניידת עם מרקים למשרד.

סדרת מרקי נמס בכוס אקסטרה כוללת ארבעה טעמים בתוספת אטריות: נמס בכוס אקסטרה עגבניות; נמס בכוס אקסטרה פטריות; נמס בכוס אקסטרה טעם עוף, נמס בכוס אקסטרה ירקות. 
המרקים מוצעים במארז אישי במשקל 28 גרם במחיר של 4 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר