נסטלה במהלך שיווקי לקראנץ' רולס נוגט

קמפיין הטלוויזיה עלה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, בקונספט: "תשמע מה שבקראנץ שלך" הממשיך את הקונספט משנים קודמות, לפיו בני נוער רוצים לשמוע רק מה שרוצים ומייצרים לעצמם מציאות חדשה וניתוק בזמן שאוכלים קראנץ'

נסטלה יצאה במהלך שיווקי להשקת דגני הבוקר החדשים קראנץ' רולס נוגט בהיקף של 1.8 מיליון שקלים. המהלך השיווקי, תחת הסלוגן "תשמע מה שבקראנץ שלך", כולל קמפיין טלוויזיה, קמפיין אינטרנט ופעילות סלולרית.

קמפיין הטלוויזיה עלה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, בקונספט: "תשמע מה שבקראנץ שלך" הממשיך את הקונספט משנים קודמות, לפיו בני נוער רוצים לשמוע רק מה שרוצים ומייצרים לעצמם מציאות חדשה וניתוק בזמן שאוכלים קראנץ'.
בקמפיין הנוכחי בשיחת אב-בן, שומע הבן מיקס של שני רעשים ש"מוחק" מילים מסוימות שהאב אומר כשהוא מסביר איך גבר ואישה מזדווגים, והבן לא רוצה לשמוע. משך הקמפיין – כשלושה שבועות.

קמפיין האינטרנט כולל משחק אינטראקטיבי באתר www.crunch.co.il, באמצעות מקאן דיגיטל. משחק האינטרנט מזמין בני נוער לנסות לגרום לגיבור המשחק להסיח את דעתו מאכילת קרנץ' רולס נוגט עליו הוא מתענג, על-ידי השמעת קולות משונים ומיוחדים באמצעות מיקרופון. המתמודד במשחק נשמע על-ידי כל הגולשים באתר, ומקבל תגובות לניסיונותיו מגיבור המשחק בזמן אמת. האתר יפעל 10 שעות ביום בין 22:00-12:00 (לא כולל שישי שבת). הזוכה יקבל במתנה שובר קניה לרכישת נעלי אולסטאר ברשת מגה ספורט.
הפעילות תימשך שבועיים, ותקודם על-ידי קמפיין באנרים, בלוגרים ובאזרים ובקמפיין סלולרי.

פעילות סלולרית באמצעות חברת מובלין, מקודמת על גב אריזות דגני הבוקר תחת הסלוגן "הסאונד החדש של קראנץ רולס נוגט". בוחרים את השיר האהוב, שולחים SMS עם שם האמן למספר המופיע על גב האריזה, ומקבלים את הלינק לרינגטון הנבחר היישר לסלולר, עם הפנייה לאתר האינטראקטיבי של קראנץ' רולס נוגט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר