נסטלה בקמפיין להאני נאט צ'ריוס מדגנים מלאים בכיכובו של טל מוסרי ובהשקעה של 2 מיליון ש"ח

חברת אסם עלתה בקמפיין חדש לדגני הבוקר האני נאט צ'ריוס בכיכובו של טל מוסרי, כאשר היא מובילה אסטרטגיה של פניה לילדים עם מסר של בריאות ולא רק טעם. בקמפיין מתייחסים אל הילדים כאל צרכנים בוגרים היודעים לבחור את הטוב ביותר עבורם. הקמפיין מיועד לעודד את הצריכה היומית של דגני האני נאט צ'ריוס – דגנים מלאים ומועשרים בדבש אמיתי בקרב ילדים.

הקמפיין החדש כולל סרטון טלוויזיה בכיכובו של השחקן טל מוסרי, כוכב ערוץ הילדים. בסרט, המשלב גם אנימציה, מבוים כקליפ בו נראה טל כשהוא שר שיר ראפ קיצבי המסביר לילדים שבתוך סדר היום העמוס שלהם, חשוב מאוד להתחיל את הבוקר עם ארוחת בוקר בריאה הכוללת דגנים מלאים. הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.

במהלך החודש הקרוב יתפרסמו על גבי אריזות דגני הבוקר של נסטלה תמונות של מנחי ערוץ הילדים, אשר יתנו טיפים בנושא תזונה נבונה הכוללת דגני בוקר מלאים.

הבחירה בערוץ הילדים כשותף להובלת המהלך נעשתה לאור המקום המרכזי שתופס הערוץ בעולמם של הילדים והנוער, והאופן בו נתפסים בעיניהם מנחי הערוץ ותכניו.

באתר ערוץ הילדים נבנה מדור מיוחד בנושא תזונת בוקר בריאה ובו טיפים על היתרונות בדגנים מלאים לילדים. הכתובת: www.shesh.co.il

הקמפיין, בהשקעה של 2 מיליון ₪, כולל פרסום בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-24.

קרדיטים:
אסם:

מנהלת השיווק: איילת תורן דובר
מקאן אריקסון:
מנהלת לקוחות: יעל ברזם
קריאייטיב: יותם שרון
תקציבאית בכירה: מיטל נווה
פלנרית בכירה: ענת סגל
סמנכ"ל מדיה: דן אלעזרי
מדיה פלנר: יניב סנה
מפיקת משרד: הדס יוסיפון
חברת הפקה: נגה תקשורת
במאי: טל יופה
צלם: שי גולדמן
מפיק בפועל: תמי מרגלית
בית פוסט: פרימוס
מפיקת פוסט: דגנית רייסמן
עורך: דולב מורן
מוסיקה: דני רייכנטל
מילים: רן שריג






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה