נסיס בר שף: מהדורה פרטית של ערק מזוקק

ברוח המקום, מציעים בנסיס גם ערק מזוקק בפרייבט לייבל של המקום. לדברי הבעלים, הערק מיוצר במזקקה איכותית בארץ, שעברה שני תהליכי זיקוק המשלבים טעם ערק ישראלי לצד אוזו יווני

NESSIE'S – "נסיס" בר שף ים תיכוני מראשון לציון, אימץ לו סגנון ים תיכוני של טברנה המשתרעת על פני כ-250 מ"ר, כשחלק מהמתחם קרוב לשפת האגם (ליד יס פלאנט), ומאפשר ישיבה במקום פתוח עם בר מעוצב . בתפריט למעלה מ-40 מנות ים תיכוניות, במחירים של 16 ₪ עד 64 ₪ למנות, ביניהן קציצות פרסה ותפו"א, שקשוקה טלה, שקדי עגל, חריימה בורי.

ברוח המקום, מציעים בנסיס גם ערק מזוקק בפרייבט לייבל של המקום. לדברי הבעלים, הערק מיוצר במזקקה איכותית בארץ, שעברה שני תהליכי זיקוק המשלבים טעם ערק ישראלי לצד אוזו יווני.

לירן דרור, בעל הבר מסעדה, אומר: "בבית בו גדלתי , סבתא שלי הפרסייה הייתה מכינה ערק מאתרוגים, ובכל ארוחה היה מונח על השולחן המשקה שהיה חלק בלתי נפרד מהווי, זאת בשעה שבבתים אחרים של חברים שלט בקבוק היין. היה חשוב לי ליצור ב"נסיס" את כל האווירה המתאימה כדי להביא את יוון לישראלים. הערק במהדורה של פרייבט לייבל הוא עוד אלמנט נוסף שמייחד את המקום שלנו ".

לגבי הליך אישור הערק, מספר דרור: "זה לא הליך פשוט, אלא תהליך ארוך ומורכב של כמעט שנה, עד לקבלת אישורים ממשרד הבריאות וגורמים נוספים. מרגע שקיבלנו את אישור שיווק הערק, זה היה מבחינתי סגירת מעגל עם סבתא, שהפכה את המשקה היווני האהוב לסוג של מוצר צריכה בסיסי בבית, ועכשיו יהווה חלק בלתי נפרד גם מבר השף – נסיס".

NESSIE'S – "נסיס" בר שף ים תיכוני
רח' המאה ועשרים 6 ראשון לציון , סמוך למתחם יס פלאנט. 054-4900385

שני עד חמישי 20:00 עד אחרון הלקוחות, שישי – שבת 12 בצהרים עד אחרון הלקוחות

 

צילום חן שניאור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר