נסיעה טובה ללפלנד: דוויד מונטיפיורי מטפאו זכה בתחרות הברמנים הארצית של פינלנדיה

במקום השני בתחרות זכה תמיר רוזן מ"ועד הבית" בתל אביב. במקום השלישי זכתה יעל וקשטיין מה- 223 בתל אביב, שזכתה גם בתואר חביבת הקהל

דוויד מונטיפיורי מה"טפאו" בתל- אביב הוא הזוכה הגדול של תחרות הברמנים הארצית של פינלנדיה, והוא ייצג את ישראל בתחרות העולמית של פינלנדיה
שתתקיים בלפלנד, בה יתמודד מול עשרות ברמנים מכל העולם.

במקום השני בתחרות זכה תמיר רוזן מ"ועד הבית" בתל אביב.
במקום השלישי זכתה יעל וקשטיין מה- 223 בתל אביב, שזכתה גם בתואר חביבת הקהל.

פינלנדיה מקיימת זו השנה ה– 12 ברציפות את תחרות הברמנים במסגרתה מתמודדים ברמנים מכול רחבי בעולם על תואר הברמן הטוב ביותר.

את התחרות בארץ קיימה חברת AKKERMAN, יבואנית וודקה פינלנדיה בישראל, וזאת בכפוף לתנאים הבינלאומיים. במשך 3 שעות התחרו 12 ברמנים וברמניות נבחרים מברים מרחבי הארץ על הזכות לייצג את ישראל בתחרות הברמנים העולמית בפינלנד.

כל אחד מהמתמודדים רקח שלושה קוקטיילים על בסיס פינלנדיה, בשלוש קטגוריות שונות: קוקטייל אפריטיף, קוקטייל לכל זמן (לונג דרינק) וקוקטייל ב"QUICK MIX", בו התמודדו הברמנים לראשונה בתולדות התחרות. בקטגוריה זו, האתגר של הברמנים היה לרקוח קוקטייל איכותי ומקורי, כאשר המצרכים העומדים לרשותם נחשפו ברגע הזנקת המקצה.

הקטגוריות לפיהן נבחר הזוכה היו: מראה הקוקטייל, ארומה, טעם, חדשנות, יצירתיות וביצוע. 

לראשונה, השנה כללה הפעילות המקדימה לתחרות גם פעילות ברשתות החברתיות ובראשן פייסבוק. בקבוצה המיוחדת שנפתחה ועדיין פעילה, ניתן לצפות במתמודדים, לקרוא ולהכיר אותם.

צילום: קוקו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר