נפתח ברעננה: בית הקפה בריגדריאה שמגיש קינוחים ברזילאים

בברזיל מוצאים את חטיף הבריגדיירו בכל מקום ואצלנו תוכלו לטעום אותו בבית הקפה בריגדריאה עם אווירה ברזילאית חמה. צילום לוציאנה ברסלר
גולת הכותרת היא חטיף הבריגדיירו המורכב מחלב מרוכז שמתבשל במשך חצי שעה עם שוקולד בלגי ומזכיר ריבת חלב במרקם של טופי רך מאוד

באזור התעשייה רעננה נפתח לאחרונה בית הקפה בריגדריאה (החרושת 54, כשר בהשגחת הרבנות רעננה), שמתמחה בהכנת מאכלים וקינוחים ברזילאים, וכל עובדיו הם יוצאי ברזיל. גולת הכותרת כאן היא הבריגדיירו, שלדברי בעלת המקום הקונדיטורית מיירי נוסבכר, שעלתה מברזיל והביאה את הבריגדיירו ארצה, הוא הממתק הפופולרי ביותר בברזיל שאומץ גם בארץ בהתלהבות, תחילה על ידי קהילת יוצאי ברזיל שרבים מהם מרוכזים ברעננה, וכעת גם המקומיים מתחילים לגלות אותו.

צילום משה גיטליס
צילום משה גיטליס

לפי הסיפור, הבריגדיירו נולד בשנת 1945 בקמפיין הבחירות של הבריגדייר אדוארדו גומז, כשמנהלי הקמפיין לארגן חוגי בית וחיפשו  כיבוד להתכנסויות. בגלל אילוצי המחסור בסוכר וחלב אז, השתמשו מארגני הקמפיין בריכוזי חלב, שוקולד וחמאה. כך הומצא חטיף הבריגדיירו הקרוי על שמו של הבריגדייר. בברזיל מוצאים את החטיף בכל מקום, ואצלנו תוכלו לטעום אותו  בסניף הראשון של בית הקפה בריגדריאה עם אווירה ברזילאית חמה. בנוסף תוכלו ליהנות ממבחר קינוחים ומאכלים ברזילאים  נוספים כמו פאו דה קיז"ו, טפיוקה, אסאי, קפה ברזילאי עם קצה בריגדיירו, ועוגות טריות ומותאמות אישית, וגם כריכים, פסטות וסלטים.

צילום לוציאנה ברסלר
צילום לוציאנה ברסלר

הבריגדיירו מגיע במגוון של מעל 20 טעמים, ובהם קלאסיק – שוקולד בלגי, ריבת חלב, תות בציפוי סוכריות תות, פיסטוק, שוקולד לבן, ושוקולד מריר, קוקוס, פסיפלורה, וגם בריגדיירו בטעמי חטיפים מוכרים כמו קיטקט, אוריאו, לוטוס, קינדר בואנו וטוויקס. מחיר כל כדור בריגדיירו 6 ₪, מיוחדים בטעמי חטיפים 9 ₪ לכדור, בריגדיירו בגרסת הקרם בצנצנת אישית 15 ש"ח.

בריגדריאה – החרושת 54 רעננה, 09-8658080. א' 08:30 – 17:00, ב' – ה' 08:30 – 19:00, ו' 08:00-13:30

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר