נפתח השלב השני של מתחם הסוויטות הכפריות DELUXE CHALET בכפר הנופש רמות

השלב השני כולל 13 סוויטות כפריות מפוארות, אשר בשונה מהסוויטות הקיימות, כוללות גם חדר לילדים, וכן את ביסטרו השל'ה – ביסטרו בשרים פתוח הממוקם על שפת מצוק וצופה לבריכה ולנופה המרהיב של הכינרת

כפר הנופש רמות חנך את השלב השני של יחידות הסוויטות הכפריות המפוארות, שנבנו במתחם הממותג בנפרד כ– Deluxe Chalet .
השלב השני כולל 13 סוויטות כפריות מפוארות, אשר בשונה מהסוויטות הקיימות, כוללות גם חדר לילדים, וכן את ביסטרו השל'ה – ביסטרו בשרים פתוח הממוקם על שפת מצוק וצופה לבריכה ולנופה המרהיב של הכינרת.

הסוויטות החדשות מצטרפות ל- 12 הקיימות, ובסך הכל מציע כפר הנופש 25 סוויטות כפריות מפוארות. יחד עם בקתות הטבע שנחנכו בקיץ האחרון, עומדות לרשות האורחים 43 יחידות ללינה כפרית ברמה גבוהה.

סוויטות ה- Chalet Deluxe הן יחידות גדולות במיוחד, הבנויות מעץ טבעי ופונות לנוף המרהיב של הכינרת. הקונספט שהנחה את המתכננים היה בניית יקום פרטי, אינטימי ונוח.

לכל סוויטה מרפסת וגינה פרטית, קמין עצים (בחורף), ספא פרטי בתוך החדר הכולל סאונה יבשה, ג'אקוזי ליד המיטה – הצופה אל הנוף, מקלחת ג'טים להידרו-מסג' ומסג' זוגי בתוך החדר (לשוהים 2 לילות), ערכת סאונד סראונד, מסך פלזמה 42" עם מערכת DVD וחיבור ישיר למחשב נישא, חיבור לערוצי YES, פינת ישיבה ופינת קפה ומקרר עם משקאות קלים ובירה.
הסוויטות החדשות כוללות גם חדר נוסף לילדים.
כל אורח המתארח ב- Chalet זוכה להטבות כגון: בקבוק יין, פירות, סבונים ריחניים ושמנים ארומטיים, נרות רומנטיים, חלוקי רחצה ונעלי בית. ארוחת הבקר מוגשת אף היא לחדר.

עיצוב הפנים מבוסס על טהרת החומרים הטבעיים של עץ, במבוק, אבן וחלוקי נחל, בשילוב של צבעים וחומרים המשרים רוגע וחמימות.

בקרוב יחנוך כפר הנופש גם ספא שיכלול חדרי טיפולים ליחידים ולזוגות, סאונות, בריכת שחייה פנימית, ג'קוזי וחדר כושר.

אמיר וולטש, מנכ"ל ובעלים של כפר הנופש, אמור כי עם חנוכת הסוויטות החדשות, הביסטרו והספא, יציע המקום חווית אירוח מושלמת של לינה ברמה הגבוהה ביותר, חוויה קולינרית, והנאות בריאות וספא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר