נ.ש דלישס רכשה את פעילות הייצור והשיווק של חברת הסחוג של אמא

נ.ש דלישס תשלם כ- 500 אלף ₪. מחזור הפעילות הצפוי בשנה הראשונה לפעילות: כ- 5 מיליון ₪. נ.ש דלישס חנכה לאחרונה סדרת מוצרי בריאות סלטים וממרחים המבוססת כולה על מרכיבים טבעיים, ביניהם אצות ים, ממרחי ארטישוק, וחליטות תה מבוססות על פרחי היביסקוס

חברת נ.ש דלישס המתמחה בייצור מאכלים מבוססי מרכיבי בריאות טבעיים, החלה לייצר ולשווק את מוצרי החברה הוותיקה "הסחוג של אמא" שכוללים מטבלים וסלטים שונים.

מוצרי "נ.ש דלישס" ו"הסחוג של אמא" ישווקו בחצי חינם, כמעט חינם, טיב טעם, מניה, קשת טעמים, סופר דוש, עדן טבע, טבע קסטל, סטופ-מרקט, רשת כדורי, מעדני מזרע ועוד.

נ.ש דלישס חנכה לאחרונה סדרת מוצרי בריאות סלטים וממרחים המבוססת כולה על מרכיבים טבעיים, ביניהם אצות ים, ממרחי ארטישוק, וחליטות תה מבוססות על פרחי היביסקוס.

החברה אומרת כי לראשונה בישראל מגיעה האצה כמוצר מדף מוכן לאכילה, וזאת הודות לטכניקה ייחודית ובלעדית בישראל של החברה, המחזירה לחיים את האצות המיובאות ארצה מסין.
כמו כן, לראשונה מיוצרים ומשווקים ממרחי ארטישוק בטעמים מותאמים לטעם הצרכן הישראלי.

"הקו המנחה של החברה הוא לשמר את התכונות הטבעיות של הצמחים בהם אנחנו משתמשים, ולהביא לקהל הישראלי מוצרים בעלי יתרונות בריאותיים וערכים תזונתיים גבוהים," מסביר שמעון עוז, מנכ"ל נ.ש דלישס. "חיי המדף של המוצרים נעים בין 3 חודשים לשנה. יחד עם זאת אנו משתדלים לכלול כמה שפחות חומרים משמרים בכדי לשמור על הטעם המקורי וכן על בריאות הצרכנים".

נ.ש דלישס הוקמה לפני כשנתיים עם דגש שיווקי על המגזר הרוסי, שהיווה עוגן לצורך הגעה למגזר הישראלי הוותיק. תחילה יובאו סלטי האצות מסנט-פטרסבורג, ולאחר כשנה הוקמה חברה לייצור סלטים בארץ תוך שדרוג והתאמת המוצרים לטעם הישראלי, ובמקביל פיתוח מוצרים מקוריים כגון ממרחי ארטישוק וממרחי אצות ים.

"הסחוג של אמא" הינה חברה ותיקה הפועלת מזה 30 שנה, ומייצרת מגוון מוצרים כגון סחוג אדום וירוק, אריסה, שום טבעי, חלבה ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר