סביצ'ה שרימפס בוינגרט תפוזים ותאנים מקורמלות בווניל

ל- 6 מנות/סועדים חומרים: 400 גר שרימפס טרי ונקימיץ מ– 7 תפוזים1 כוכב אניס2 גרגירי הל1 כף חומץ בן יין אדום2.5 כפות סוכר1/4 כוס שמן זיתמיץ מחצי לימון1 בצל אשלוט קצוץ דקקורט מלח ים1/2 כפית פלפל שחור גרוס דק6 תאנים 1 מקל וניל150 גר' חמאה אופן ההכנה:לצמצם את מיץ התפוזים עם החומץ, האניס, ההל, וחצי כף סוכר על אש נמוכה עד לקבלת כמות של חצי כוס, להוריד מהאש ולקרר. להעביר לקערה, להוסיף את המיץ לימון, המלח והפלפל, ובטפטוף את השמן זית תוך כדי ערבוב במטרפה עד לקבלת מרקם אחיד, ולהוסיף את הבצל. לחתוך את התאנים לחצאים, לחצות את מקל הווניל ולגרד את הפולים, לבזוק על מחבת חמה 2 כפות סוכר ולהשאיר על אש נמוכה עד לקבלת (גוון חום כהה) קרמל. להוריד מהאש, להוסיף את החמאה תוך כדי ערבוב עד להמסת החמאה. להחזיר לאש נמוכה ולהוסיף את פולי הווניל ואת התאנים, לערבב כדקה להוריד מהאש ולקרר, לחצות את השרימפס לאורך, לערבב עם הוינגרט ולהגיש עם התאנים.ממתכוני "מעריב גורמה קיץ 2005"

ל- 6 מנות/סועדים

חומרים:
400 גר שרימפס טרי ונקי
מיץ מ– 7 תפוזים
1 כוכב אניס
2 גרגירי הל
1 כף חומץ בן יין אדום
2.5 כפות סוכר
1/4 כוס שמן זית
מיץ מחצי לימון
1 בצל אשלוט קצוץ דק
קורט מלח ים
1/2 כפית פלפל שחור גרוס דק
6 תאנים
1 מקל וניל
150 גר' חמאה


אופן ההכנה:
לצמצם את מיץ התפוזים עם החומץ, האניס, ההל, וחצי כף סוכר על אש נמוכה עד לקבלת כמות של חצי כוס, להוריד מהאש ולקרר. להעביר לקערה, להוסיף את המיץ לימון, המלח והפלפל, ובטפטוף את השמן זית תוך כדי ערבוב במטרפה עד לקבלת מרקם אחיד, ולהוסיף את הבצל.
לחתוך את התאנים לחצאים, לחצות את מקל הווניל ולגרד את הפולים, לבזוק על מחבת חמה 2 כפות סוכר ולהשאיר על אש נמוכה עד לקבלת (גוון חום כהה) קרמל.
להוריד מהאש, להוסיף את החמאה תוך כדי ערבוב עד להמסת החמאה. להחזיר לאש נמוכה ולהוסיף את פולי הווניל ואת התאנים, לערבב כדקה להוריד מהאש ולקרר, לחצות את השרימפס לאורך, לערבב עם הוינגרט ולהגיש עם התאנים.



ממתכוני "מעריב גורמה קיץ 2005"



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר